SouthEast Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 ...som vanligt undrar man ju hur många raked hands man kommit upp i. Är det bästa att be "live-chatten" att kolla? Ska man då ange insättningsdatumet för att de ska veta från vilket datum de ska börja söka? Najs Najs... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kalfir Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Jag brukar köra samma fras hela tiden: "Hi, I was wondering how many raked hand I've got since my last deposit at april 17th" Feel free to use it Har fungerat bra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JMEno1 Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Själv frågar jag alltid supporten direkt efter jag reloadat hur många rakade jag har sen är det bara fråga hur många man har och räkna på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 Gr8 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts