Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Min ex flickvän har fått jobb i göteborg och söker en lägenhet skapligt centralt. det skall vara en hyres och bör vara en 1:a eller 2:a, känner ni någon eller har tips om nån suverän sida men kan kolla in, så ge gärna tips här!

flera hemsidor är redan kollade och lägenheter som är intressanta är sökta, men det finns ju så många sidor.

Ingen som känner nån annars som skall flytta och vill hyra ut snabbt? Hon börjar jobba efter påskhelgen.

Det är en skötsam tjej som aldrig ställer till problem och är utbildad civilekonom med dubbla magister.

Postad
Du har säkert redan sett Ståplats Göteborg? Det är mest det som finns tyvärr. :(

hehe ståplats göteborg :lol:

Ja boplats är en av de siter jag kollat på, sen en till men kommer inte ihåg namnet.

Ingen som känner nån som känner nån som känner nån som skall flytta eller hyra ut i andra hand? som sagt, mer skötsam person får man leta efter.

ALLA tips mottages även om det är världens längsta "long shots" :shock:

Postad
Det är nog bara o glömma tyvärr. Skulle nån kunna ordna en lägenhet så tror jag inte denna person erbjuder den till en person på ett forum, har säkert egna vänner som är sugna..

jo de är klart. Men man vet ju aldrig, ibland vinner man på tur och inte bara skicklighet ;)

verkar dock eventuellt ha löst sig med att hitta en lägenhet, skall kika på en i morgon. Tack ni som kom med tips/kommentarer i alla fall