jofre Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Någon som har lösenordet till EPT-freerollen på expekt som börjar kl 20.00 ikväll? SKulle va shysst om någno kunde ge den till mig... MVH Fredde Citera
JEPpoker Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Vet du varför det är lösenord på den? IDIOT! Citera
jofre Postad 9 April , 2006 Författare Rapport Postad 9 April , 2006 Nej det vet jag inte...kan du inte säga varför istället för att kalla mig för idiot, om jag hade vetat hade jag ju inte frågat!!!! Citera
-larsson- Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Lösenordet finns till för att en specifik grupp bara ska kunna lira den. Citera
gdaily Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Vad JEPpoker menar är att det finns en anledning till varför det är ett lösenord - Expekt har en affärsöverenskommelse med någon (sajt, klubb, tidning eller liknande) och då skall exempelvis bara preneumeranter på rätt tidning eller medlemmar i rätt klubb kunna spela på den frirullen. Citera
jofre Postad 9 April , 2006 Författare Rapport Postad 9 April , 2006 ok, tack för lite bättre svar! Citera
Recommended Posts