MacDaddy Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Ngn som har koll på varför man(jag) alltid loosar mkt pengar just i slutet av sina sessioner? Känns inte som jag slaskar men så fort jag bockar bort "post Blind" knappen så rinner pengarna bort. Senast idag hände detta i slutet av sessionen. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=26268 -Behöver jag tillägga att jag loosa den handen(?) Citera
theraven Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 pokerklienten e inställd så att när folk trycker bort 'post blind'-knappen så ska spelaren straffas o då riggar den korten så att du ska förlora pengar. detta är inget dom säger offentligt och de hoppas att man undermedvetet ska känna att det går illa om man slutar spela och därför fortsätter spela. Citera
lidell Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 blev helt klart riggad i slutet av sessionen nu, nästan hela plusset försvann. sick. Citera
Bimpi Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Jag har oxå funderat på det här och riggningen är som en lockande teori. Själv brukar jag mixtra med att bocka i och bocka ur rutan för att autoposta blinds om jag fått dåliga kort en längre tid. Då brukar det komma några bättre kort oftast Näerå men varför man förlorar i slutet då man avkryssat autopost blinds kan ju vara att man slappnar av på något vis då man vet att det är i stort sett slut. Då kanske man gör några synar som man inte skulle gjort med full koncentration. Citera
AAisking Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Ngn som har koll på varför man(jag) alltid loosar mkt pengar just i slutet av sina sessioner?Känns inte som jag slaskar men så fort jag bockar bort "post Blind" knappen så rinner pengarna bort. Senast idag hände detta i slutet av sessionen. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=26268 -Behöver jag tillägga att jag loosa den handen(?) Tips: Checka inte "no more blinds", sluta tidigare helt enkelt. Citera
Fido Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Enkelt: För på sista varvet synar man extra "för det är ju sista handen". Sedan torskar du i onödan. Citera
Nick_the_Swede Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Enkelt: För på sista varvet synar man extra "för det är ju sista handen". Sedan torskar du i onödan. Det här är det korrekta svaret. Citera
ulaf Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Det heter "losa" på svengelska. Loose=lös, lose=förlora. Dessutom komm er man oundvikligen förlora fler potter än man vinner, så sannolikheten är mycket större att man förlorar sin sista hand än vinner den. Citera
Recommended Posts