Gå till innehåll

Satellitfrågor


Recommended Posts

Har du någon koll på vilka b2b skin som håller i satelliterna? Verkar bara som att det är de "stora". För varken PokerDandy eller AsteriaPoker har några. Har sett att i alla fall HeyPoker och PotRaiser har, men vilka mer?

 

Gutshot

24Hpoker

BestPoker

MartinsPoker

 

Venlig hilsen

Teddy - Showdown

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, så det är enbart Gutshot, 24Hpoker, BestPoker, MartinsPoker, HeyPoker och PotRaiser som har satelliterna? Vad är anledningen till att de övriga skinsen inte har några satelliter? Till EPT brukar ju i alla fall de flesta skins ha gemensamma satelliter.

 

Der er fordi det kun er skins under 24Hpoker der har dem, desværre.

 

Jeg kan opfordre til at I skriver til jeres pokerrum at du skal køre satelliter.

Vi gør alt hvad vi kan for at få så mange med som muligt.

 

Teddy - Showdown

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Missa nu inte PSDT-Londonsatelliten på B2B-nätet kl 21.00! Inga svenskar har ju kvalat via Betfair, se till att vi får någon svensk att följa via B2B...

 

Ett pris: Etta fishychips från London, tvåa Nusseman (25€ som plåster på såren, trea mikael_e från Göteborg... hur kan ni inte klonka ut engelsmannen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett pris: Etta fishychips från London, tvåa Nusseman (25€ som plåster på såren, trea mikael_e från Göteborg... hur kan ni inte klonka ut engelsmannen?

 

Jag vet fan inte vad som hände. Hade hälften av chipsen när vi var tre kvar men lyckades först dubbla upp mikael och sen blöda iväg lite här och lite där, så när vi hamnade HU hade jag drygt 30K mot hans 160K. Tyvärr fick jag inga kort HU, bara 92, 73 och sån skit. Så dåligt som han lirade HU hade jag vunnit med lite mer tur med korten. Sista handen fick jag in allt med Ax mot Q4 och då vet man ju att det är kört redan innan man ser floppen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hurra, jag ska i alla fall åka till Dublin. Hoppas nu några andra lyckas kvala in till Dublin nästa vecka på Betfair, och att någon tar sig in till London på B2B den första maj.

 

Grattis!

 

På tisdag avgörs det vilken av Sviten spelarna som kommer att åka till London.

 

Mer info kommer....

 

Lycka till allihopa!

 

Lasse

 

/Sviten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...