gdaily Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Eftersom min enda chans att slippa tokliverapportera från de olika eventen i Showdown Poker Tour är att satellita mig in i respektive tävling så jag får spela i stället... Jag tar och listar bra satelliter i den här tråden (och följ gärna mina med eller motgångar i min dagbok). Citera
gdaily Postad 7 April , 2006 Författare Rapport Postad 7 April , 2006 Betfair har satelliter till London och till Dublin (event 1 och 2) Citera
gdaily Postad 9 April , 2006 Författare Rapport Postad 9 April , 2006 Om jag nu förstår det här rätt, så har 24hnetwork-nätet (dvs den sub-del av B2B-nätet som är 24h-skins (exempelvis 24hpoker.com, HeyPoker.com, BestPoker.com, StaffPoker.com, MartinsPoker.com mfl men alltså ej exempelvis Unibet) satelliter till London. Jag har inte fått fatt på någon fin-fin skylt, men jag gissar på att det ser ut ungefär sågär: Dagligen 21.00 spelas en feeder €2 (eller 200VIP) och 23:00 spelas en €5 (500 VIP) feeder, båda är rebuys. 17 april respektive 1 maj spelas mainsatelliterna, €100 med två rebuy, en plats garanterad i varje. Med reservation. Citera
Recommended Posts