Phew Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Fi har inte utmärkt sig särskilt under den tid han suttit vid bordet. Spelar nog ganska mycket abc-poker tror jag. Crypto NL-SH $0.5/$1.0 SB post small blind $0.5 Fi (stack $51) post big blind $1.0 HERO (stack $98) was dealt [7s, 8s] P1 fold P2 fold HERO raises to $3 P3 fold SB fold Fi call $2 pot-size=$6.5 Dealing flop [9d, Td, Jd] //floppar botten-stegen Fi bets $4 HERO raises to $11 Fi rases all-in Det kostar mig $37 att syna, är det värt det? Det jag kan hoppas på är ju att Fi sitter med en draghand typ Ad, K eller möjligtvis ett set. (*EDIT* ändrade min starthand, hade 78s inte 78o) Citera
pokerstar Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Du kan nog överväga att lägga dig här det jag skulle placcera han på är att han har Kung hög flush och vill inte se ett färg kort till, ev. så har han set och vill inte heller se ett till färgkort, det blir en svår läggning det är rätt mkt till 40 dollar på 20 dollars pot! AdKx är inte så troligt isånnafall vill han se turn och river billigt! släppa om han är tight men är han med i alla poter så synar du Citera
brut Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Fold. Har han en högre stege eller en färg drar du (iprincip)dött. I annat fall har han säkert minst 35% ofta mer i vinstchans. Du har ingen indikation på att han skulle spela sina drag såhär. Citera
Recommended Posts