Ving Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 När pokerboomen gått över kanske man ska satsa på att lira detta spel? Mitt rekord är 21,5 sekunder. Någon som slår det? Spelet tar "a minute to learn but a lifetime to master..." http://frip.dk/invisiblemafia/multitaskingTest_1.htm Håll in musknappen på den röda fyrkanten. Försök att undvika de blåa figurerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 24,7. F.ö så hatar jag dig nu. Jag ska ju plugga nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 6 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2006 24,7. F.ö så hatar jag dig nu. Jag ska ju plugga nu. 24,7 sekunder! Det är ju riktigt grymt! Jag kommer inte lira "High stakes Escape" mot dig i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BingoBenny Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 23 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 "0.406 sek. Grattis!" Jo, jag vet att det var dåligt, men de behöver ju inte håna mig för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rictur Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 hehe amatörer. Allt under 30 är ju larvigt. Tips: Sätt den röda kuben uppe till vänster (i hörnet) de första typ 10-12 sekunderna, den är skyddad där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 0.347s, man har ju onekligen talang..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 23,5 på ~5 försök. Första två gångerna kom jag typ på 0,1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 24,7. F.ö så hatar jag dig nu. Jag ska ju plugga nu. Fan! 24,6 Edit: Har du också omtenta på Lördag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 3:e Försöket: 32.563 Sek! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fido Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 25,6, åtminstone i ledningen en stund! Edit: trodde jag.... så går det om man är seg med att spela/skriva/uppdatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 24,7. F.ö så hatar jag dig nu. Jag ska ju plugga nu. Fan! 24,6 Edit: Har du också omtenta på Lördag? Näe. Fick du omtenta på den lätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 Över 18 så är man bra och jag klarade precis över 18 på två försök. Det får räcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 Över 18 så är man bra och jag klarade precis över 18 på två försök. Det får räcka. Klarar man över 18 så är man inte skitkass borde det stå. edit: 27.9, men jag tror att det laggade då. Fint att hastigheten beror på systemprestandan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 45.453 Sekunder!!! http://www.hbforums.net/kfluffie/wow.JPG Wöw! MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teddybear Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 Det tråkiga med det där är att det är galet mycket lättare om man har trög lina. Har lirat hos en kompis och där är det inga större problem att få 45-50 sekunder utan att vara särskilt bra. Figurerna rör sig helt enkelt långsammare där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 7 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2006 Ok, det förklarar varför jag inte kommer längre än till drygt 21 sekunder hur mycket jag än försöker. Får leta upp ett gammalt modem kanske och slå rekord! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 7 April , 2006 Rapport Share Postad 7 April , 2006 Ok, det förklarar varför jag inte kommer längre än till drygt 21 sekunder hur mycket jag än försöker. Får leta upp ett gammalt modem kanske och slå rekord! Dock så tankas ju JAVA-applikationen ner Fullständigt även om du har modem (dock så tar det lite längre tid) och påverkar på så viss inte snabbheten i spelet. Det du ska göra är att köpa en 486:a (Det vi i Branschen kallar Super-Escapa!) eller ännu bättre en 386:a (Som vi i Branschen kallar UltraSuper-Escapa!) sen så kommer du fixa Escapa-klonken i säkerligen 3 minuter innan Tilt! MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hbgelvis Postad 7 April , 2006 Rapport Share Postad 7 April , 2006 För att överleva riktigt länge så måste man plugga in exakt hur klossarna rör sig och att hitta säkra ställe för min fyrkant. Mitt rekord (utan fusk, jag snabb uppkoppling och snabb dator) är 25,281. 23 sek är en barnlek bara jag undviker slarvmissar. Jag vet exakt hur jag ska röra mig fram till ca 23 sek då det blir riktigt svårt med hastigheten och att klossarna just vid 23 sek sammarbetar otäckt. Någon som vet någon stöd-organisation för folk som är beroende av Escapa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 7 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2006 Ok, det förklarar varför jag inte kommer längre än till drygt 21 sekunder hur mycket jag än försöker. Får leta upp ett gammalt modem kanske och slå rekord! Dock så tankas ju JAVA-applikationen ner Fullständigt även om du har modem (dock så tar det lite längre tid) och påverkar på så viss inte snabbheten i spelet. Det du ska göra är att köpa en 486:a (Det vi i Branschen kallar Super-Escapa!) eller ännu bättre en 386:a (Som vi i Branschen kallar UltraSuper-Escapa!) sen så kommer du fixa Escapa-klonken i säkerligen 3 minuter innan Tilt! MVH //KF Tror du man kan få igång Escape på min gamla Commodore64? Jag saknar tyvärr diskettstationen då den var ett dyrt tillbehör så i så fall måste man kunna använda bandstationen och köra "press play on tape"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 7 April , 2006 Rapport Share Postad 7 April , 2006 0,047 sekunder är den minst tiden jag lyckats hålla ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 7 April , 2006 Rapport Share Postad 7 April , 2006 16,670 sek... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 8 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2006 16,670 sek... Bättre kan du...! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 8 April , 2006 Rapport Share Postad 8 April , 2006 0,047 sekunder är den minst tiden jag lyckats hålla ut. 0,016. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 8 April , 2006 Rapport Share Postad 8 April , 2006 0,047 sekunder är den minst tiden jag lyckats hålla ut. 0,016. Ha! 0,015 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts