APC Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Tjenare alla underbara pfare, Är ganska trött på mitt nuvarande jobb som ekonom och har som smått börjat fundera på att dra igång något projekt som ev kan leda till eget företagende. Jag har länge funderat på vad man ska satsa på... För ett tag sedan blev jag även inblandad i att planera en sven6a och då upptäckte jag en brist i utbudet av roliga aktiviteter i Västerås. Det som finns är paintball, gokart, arosfortet (typ fångarna på fortet), disco bowling och några andra småsaker. Min fundering till alla Er därute är, vad finns det för roligt, annorlunda att göra där ni bor? Har ni sett någon kul aktivitet som verkar bra? Helt enkelt, bomba på med roliga och kreativa ideer... Citera
APC Postad 14 April , 2006 Författare Rapport Postad 14 April , 2006 Ingen som har nåt förslag? Inte ens nån full lirare som vill va kreativ? Citera
HeadLess- Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 första jag kommer att tänka på när jag hör ordet svensexa är stippor, så strippklubb kanske? Citera
Ceritus Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Starta ett aktivitets center. Zorb kan alltid vara ett roligt inslag och så även fyrhjulingar och terräng gokart. Citera
Recommended Posts