jordglob Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Jag undrar om kan registrera mig på nån sajt via pokerforum. Men ajg väntar t.ex en månad med mitt första deposit, får jag fortfarande bonusen då. elr måste jag sätta in pengar direkt när jag skapar kontot för att få bonus? Citera
Albert Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 För att få bonus krävs det att man sätter in pengar. Citera
QoS Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 jordglob, tror det ska vara lungt, är det hos 24hPOKER kan säkert Stefan hjälpa till. - QoS Citera
bluesheart Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 Ja på 24h var det Ok att vänta. Men den egentliga frågan här är väl varför du vill vänta en månad innan du sätter in stålar? Varför inte skapa kontot när du har stålar att sätta in? Citera
jordglob Postad 17 November , 2004 Författare Rapport Postad 17 November , 2004 måste fylla 18 och få mitt visa-kort först Citera
Recommended Posts