haagone Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 Bet365 har börjat med Lojalitetspoäng Stolta är dom med... http://www.bet365poker.com/poker/sv/loyaltypoints/default.aspx Om jag läser rätt så ger tex en hand FL 1/2 0.5 LP om jag är med i potten och jag behöver 100 LP för att får 1$ ÄÄhh det det låter inte så bra, men måste missuppfattat nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poddan Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 Det är utöver ev återbäring på raken. Såg att fler siter börjat med något liknande. Ett svagt försök att behålla "bonushororna" kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
haagone Postad 5 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2006 Men man måste ju spela 200 contributed hands för att få en dollar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patte_p Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 Detta måste troligen vara världshistoriens sämsta bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gullikg Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 betyder det här att dom har slopat bonusen som det står om längre ner på detta forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tom__green Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 Verkar vara usel rakeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 Detta måste troligen vara världshistoriens sämsta bonus. Korrekt, det är förmodligen det sämsta jag sett... Som att B2B VIP cashback skulle vara €1 för varje 1000 VIP du samlat ihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maleek Postad 8 April , 2006 Rapport Share Postad 8 April , 2006 Så var går man vidare, finns det en annan prima-sajt med liknande system som bet365 lämnade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Lojalitetspoängen kan väl inte räknas till bonus utan snarare en liten rakeback även till spelare som inte från början har signat upp för rakeback. Inte speciellt mycket men bättre än ingenting tycker jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts