Beerick Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Det blev vinst till slut det var första gången jag spelade 7-2 triple draw och det var ju riktigt roligt (kanske tycker det för att jag hade ett jävla flyt med korten), jag fick även äran att slå ut qos Citera
Hjort Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Det blev vinst till slut det var första gången jag spelade 7-2 triple draw och det var ju riktigt roligt (kanske tycker det för att jag hade ett jävla flyt med korten), jag fick även äran att slå ut qos Jag var lite osäker på om du a) var duktig på storstackspel och shorthanded b) hade ett jäkla flyt med korten eller c) tyckte att 100% av alla händer var spelbara från stora mörken. Du var i vart fall frustrerande att spela mot, så antagligen gjorde du rätt eller så kanske jag gjorde fel. Hur som helst grattis. Citera
parre Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Ja jag var tyvärr upptagen idag annars hade jag försvarat min titel. Kom hem för en kvart sen, berusningsgraden icke förnekbar... Nästa vecka så... nästa vecka.... Citera
Beerick Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 Det blev vinst till slut det var första gången jag spelade 7-2 triple draw och det var ju riktigt roligt (kanske tycker det för att jag hade ett jävla flyt med korten), jag fick även äran att slå ut qos Jag var lite osäker på om du a) var duktig på storstackspel och shorthanded b) hade ett jäkla flyt med korten eller c) tyckte att 100% av alla händer var spelbara från stora mörken. Du var i vart fall frustrerande att spela mot, så antagligen gjorde du rätt eller så kanske jag gjorde fel. Hur som helst grattis. Tackar, det lutar ganska mycket åt b och c. I princip varje gång du höjde i lilla så hade jag två kortsdrag till en 7 eller 8 kändes det som. Citera
QoS Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 Beerick, grattis! Visst är 2-7 det bästa spelet nånsin! - QoS Citera
Beerick Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 Beerick, grattis! Visst är 2-7 det bästa spelet nånsin! - QoS Tackar, jo det var riktigt roligt Citera
Recommended Posts