Gå till innehåll

Fisk kontra Bonus?


Bernt

Recommended Posts

Vilket ska man priotritera som NL50 spelare, när man tagit de flesta bra signupbonusarna? Känns inte som jag har lust att sälja min själ till b2b-nätverket för att ta deras signup mot alla snortajta bonushoror. Bättre att börja lira tex Unibet som har mycket mera fisk men ingen bra rakeback/bonus? Spelar ca 20-30h i månaden, 2 bord.

Vad tjänar men egentligen mest på, bonusar/förmånaer på tex b2b/prima mot tajta spelare eller en sajt där fisken simmar tätt? Eller finns det en gyllende kombination?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket ska man priotritera som NL50 spelare, när man tagit de flesta bra signupbonusarna? Känns inte som jag har lust att sälja min själ till b2b-nätverket för att ta deras signup mot alla snortajta bonushoror. Bättre att börja lira tex Unibet som har mycket mera fisk men ingen bra rakeback/bonus? Spelar ca 20-30h i månaden, 2 bord.

Vad tjänar men egentligen mest på, bonusar/förmånaer på tex b2b/prima mot tajta spelare eller en sajt där fisken simmar tätt? Eller finns det en gyllende kombination?

 

Unibet är väl en del av b2b nätverket. För de hart väl inte bytt nätverk så vitt jag vet?

 

Hursomhelst så skall man leta sig till ett ställe där ens spelstil fungerar som bäst. Man får leta sig runt bland siterna tills man hittar den site/nätverk där man känner att man får max ut utav sin egen spelstil.

Själv älskar jag att lira emot tok aggressiva happy gamblers =).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...