Gå till innehåll

Vart tog tändstickorna från Grebbestad vägen?


eastfeet

Recommended Posts

Jag kom ITM i Grebbestad för nån vecka sedan men har fortfarande inte fått mina vinstpengar utbetalda. Tycker det är dåligt och oproffisionellt att en sådan stor turnering som EPC inte kan sköta utbetalningarna! Självklart har kontakt(er) tagits med Grebbestad utan resultat.

 

Finns det någon mer som inte fått sina pengar utbetalda eller hade problem att få sina pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på att de själva täckte förlusterna för cashgamebedrägeri förra gången tror jag inte direkt att det är någon blåsning på gång.

 

Det är väl inte så ovanligt att pengarna går iväg och bankerna sen håller i dem några dagar, så de behöver knappast ha gjort något fel. Om pengarna inte kommit i slutet på veckan så är det mer dags att börja bli orolig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skicka iväg ett mail till dom. Nåt hade knasat vid överföringen till mitt 24h-konto, men jag hade stickorna på mitt vanliga konto mindre än 20 minuter efter att jag skickat ett mail och påpekat detta.

Kanonsupport anser jag.

 

Garanterat inget blåsningsförsök iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte heller fått några $$ än.

Bad att få dom insatta på mitt 24h Konto, men det har inte kommet något.

Skickade fösta mailet i måndags förra veckan och har sedan dess haft kontakt med både 24h och Grebbestad gänget, men har inte fått några pengar änn.

Dock så ringde "han" i från Grebbestad idag och han skulle försöka ordna allt, jag gav han mina konto uppgifter och han trodde och hoppades att han skulle kunna lösa det i veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...