24hPoker Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Vinn biljetter till FIFA World Cup i Tyskland. 24hPoker ger bort två biljetter varje vecka med start den 3:e april. Spelaren som tjänar mest VIP-poäng under en specifik vecka kommer att vinna två biljetter. Tidsramen för att tjäna VIP-poäng varje vecka för den här kampanjen är 00:00 CET på måndag till 23:59 CET söndag. Följ den nuvarande ställningen i vår topp 10 VIP-poänginsamlare vilken uppdateras varje morgon.senast vid 09:00 CET. Se schemat för VIP-racet nedan: 3:e- 9:e april 2 biljetter till Sverige - Trinidad/Tobago 10:e – 16:e april 2 biljetter till Sverige – Paraguay 17:e – 23:e april 2 biljetter till Brasilien-Kroatien 24:e – 30:e april 2 biljetter till Sverige – Trinidad/Tobago 1:a – 7:e maj 2 biljetter till Sverige – Paraguay 8:e – 14:e maj 2 biljetter till Italien – Tjeckien 15:e – 21:a maj 2 biljetter till Holland – Argentina 22:a – 28:e maj 2 biljetter till Sverige – England Regler och villkor: 1. Varje enskild spelare kan bara vinna totalt fyra stycken biljetter, d.v.s. vinna två veckor i kampanjen. Om spelaren vinner en tredje gång, kommer biljetterna att gå till nästa person på listan som inte vunnit två gånger. 2. Paketet inkluderar biljetter. Resa och boende är inte betalt av 24hPoker. 3. 24hPoker erbjuder inget kontantalternativ för dessa paket. I det fallet där den vinnande spelaren inte accepterar eller använder paketet, har 24hPoker ingen skyldighet att ersätta spelaren. 4. 24hPoker reserverar rätten att ändra eller stänga kampanjen och dessa regler när som helst, utan att ge dig någon förvarning (skriven eller muntlig) där det är vettigt att göra så på grund av anledningar som ligger utom 24hPokers kontroll. Lycka till! Citera
Gizmo85 Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Jag undrar hur ni gör med det här att biljetterna är personliga? Ska man ange namn och dylikt till er när man vunnit biljetterna? Citera
Zamora25 Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Är det inte olagligt att ha kampanjer med fotbolls-biljetter? Jag menar, man måste ju vara officiell partner till FIFA för att ens kunna göra det. Även om en del företag som struntar i det Citera
Arooon Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Nått sånt läste jag också. Att 24h använder VM-biljetter att locka spelare med är rent utav skit enligt mig, om det inte är så att de fått biljetterna genom samma lottning som vanliga svenssons, men det tvivlar jag på. Lasvegasresor okey, men fotbollsvm till folket! /Aron Citera
Matteprof Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Arooon: Så funkar det. 24hpoker har kanske sponsrat eventet och i gengäld tilldelas man ett antal VM biljetter som de nu ger bort till sina bästa kunder. Du ser ganska många liknande kampanjer i dagsläget från div företag, exempelvis Brothers där man är med i utlottning om man handlar för över 1500 kr, Michelin om du köper nya sommardäck etc. Det är bara acceptera att det är så. Utan sponsorer skulle inte arrangemangen kring VM kunna genomföras så som de görs nu Citera
Arooon Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Matteprof: Jag vet att det funkar så, och det är det jag är så arg på. Har varit mycket debatt om det. Om dom nu, har varit med och sponsrat världens största folkfest så låt dom ha sin 24hlogga synlig på någon arena eller något liknande. Sponsring behöver ju inte betyda just biljetter, jag accepterar om folk inom svenska fotbollsförbundet, folk som jobbat mycket och/eller ideelt med fotbollen under många år blir tilldelade biljetter, helt okej, men volvodirektörer och mastercardnissar? Nejtack! Och visst skulle det kunna funka? nu är jag inte allt för påläst i området men OS är ju tänkt att funka utan reklam, och fortfarande arrangeras dessa tävlingar. Citera
Recommended Posts