Rainman69 Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Hej! vi är några som är lite intresserade av en prova på turnering. Finns det några planer på att anordna en sådan? Vore också bra med ett ordentligt program som sträcker sig över en längre tid framåt än bara en vecka och knappt det. Citera
Mabe Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Ja, det hade varit kanon med en prova på turnering. Då kan jag lära mig hur jag ska spela den där Texas Hold'em.. Och ett långt schema e kanon! Bra ide! Citera
Smitaren Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Hej! vi är några som är lite intresserade av en prova på turnering. Finns det några planer på att anordna en sådan? Inte i den närmsta framtiden, tyvärr. Vore också bra med ett ordentligt program som sträcker sig över en längre tid framåt än bara en vecka och knappt det. Vi kan för tillfället bara planera ca två veckor framåt. Vi jobbar på att hitta nya lokaler och hyr Indigo två veckor åt gången just nu. Först när vi hittat nya lokaler kommer vi köra fler "nybörjarkvällar". Tyvärr vet vi inte riktigt när flytten blir av ännu. /Jens Citera
Recommended Posts