Gå till innehåll

Duktig eller bara tur?


Simon

Recommended Posts

Hej

Jag har spelat poker i två år ( lite då och då), nu senaste 3 dagarna har jag känt en förändring i mitt spel, har spelat i ca 5 timmar varje gång under dessa tre dagar och har tjänat bra med pengar (om man jämför med vad jag har startat med). hur ser jag på skillnaden mellan skicklighet och tur i mitt eget spel?

Hur länge måste jag gå i vinst för att veta att jag kan det här?

Spelar TH 0.25/0.50 NL.

 

MVH

Simon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt spontana svar är runt 100k spelade händer. Då får man i alla fall en fingervisning.

 

{ andra sidan,

M'rker du inte huruvida du 'r en bra eller d[lig spelare inom dessa 100K h'nder 'r spelade s[ 'r du nog hellre d[lig 'n bra.

 

Man vad fan... hur f[r man tillbaks sina svenska bokst'ver!

Varf;r g;r tangentborde s[h'r i tid och otid_

 

EDIT> Gaaaahhhhh. Det funkar ju p[ MSN och ICQ!

Sorry... ska inte sabba tr[den mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt spontana svar är runt 100k spelade händer. Då får man i alla fall en fingervisning.

 

{ andra sidan,

M'rker du inte huruvida du 'r en bra eller d[lig spelare inom dessa 100K h'nder 'r spelade s[ 'r du nog hellre d[lig 'n bra.

 

Man vad fan... hur f[r man tillbaks sina svenska bokst'ver!

Varf;r g;r tangentborde s[h'r i tid och otid_

 

EDIT> Gaaaahhhhh. Det funkar ju p[ MSN och ICQ!

Sorry... ska inte sabba tr[den mer.

 

Alt+shift.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren!

Hur många timmar brukar 100k spelade händer innebära på ett bord med t.ex sex spelare? om man nu kan fråga det eftersom det säkert varierar.

Kan inte se hur många händer jag har spelat på expekt eftersom denna funktion ej funkar.

 

Mvh

Simon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren!

Hur många timmar brukar 100k spelade händer innebära på ett bord med t.ex sex spelare? om man nu kan fråga det eftersom det säkert varierar.

Kan inte se hur många händer jag har spelat på expekt eftersom denna funktion ej funkar.

 

Mvh

Simon

 

tja, spelar du 80händer/timma så blir de dryga 50 dygns konstant spelande, en enklare väg är att posta lite handhistories, gämföra sitt spel med andra "vinnande" spelare osv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren!

Hur många timmar brukar 100k spelade händer innebära på ett bord med t.ex sex spelare? om man nu kan fråga det eftersom det säkert varierar.

Kan inte se hur många händer jag har spelat på expekt eftersom denna funktion ej funkar.

 

Mvh

Simon

 

tja, spelar du 80händer/timma så blir de dryga 50 dygns konstant spelande, en enklare väg är att posta lite handhistories, gämföra sitt spel med andra "vinnande" spelare osv...

 

Ok, bra att jag inte hoppade av högskolan då :D

 

Tack för svaren, återkomer när jag har spelat fler händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...