Vitae Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Hej alla, vilket blir billigast: wire transfer eller uttag till VISA. Jag är inte särskilt insatt i vilka avgifter VISA tar när man tar ut pengar, men jag funderar på vilket som blir billigast. Wire-transfer tippar jag på, men är det tillräckligt mycket billigare för att det skall vara värt det? I mitt fall är det Föreningssparbanken, så ni som har tagit ut till Föreningssparbanken via wire-transfer får gärna berätta om vilka avgifter de tar, hur lång tid det tog och annan info som kan vara av värde. Hur står det till med växlingskursen VISA vs. vanliga banker? Citera
Blado Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 VISA uttag från partypoker använder jag, har FSB. Den totala avgiften blir 1-1,5% inkl bankens växlingsavgifter om man använder x-rates kurs. Citera
Reflection Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 någon som vet hur avgiften blir om man tar ut med check från party? Citera
Recommended Posts