Pokershark Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Ja var en trevlig överraskning! Tack så mycket och keep up the good job som man brukar säga så ska jag fortsätta att rekommendera folk att signa upp på heypoker. Citera
wedo Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Tack så mycket =) Men jag hitta ett tomt geishapapper utan godis, Johan är det du som snattat från min eller? Citera
nysta Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 ska bli spännande och se om man har fått nått när man kommer hem =) Men kanske bara ni highrollers som får?? =) /Daniel Citera
Prislapp Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Haha ja vilken härlig överaskning det var! Tackar så jättemkt! uppskattades verkligen! Citera
Makk Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Har ni sagt A får ni säga B, vad har ni fått? Citera
Ruff Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Vilken skön överraskning, fan vad ni äger alla andra pokersajter på kundvård. Citera
mickol Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Har ni sagt A får ni säga B, vad har ni fått? Bara vanligt smågodis. Gott dock Citera
larsf Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Tack Johan, ni äger alla andra pokersiter! Det enda som saknas är golfprylar i shopen! Citera
kfluffie Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Vilken skön överraskning, fan vad ni äger alla andra pokersajter på kundvård. Agree! Citera
BingoBenny Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Sjuk sida, hade Heypoker varit en brud så hade jag friat.. Keep up the good work! Citera
jaroiten Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Hehe.. fint jobbat HeyPoker! Undrar bara måste man ha dragit in ett visst antal VIPs för att få detta? Och skickades detta endast ut till svenska spelare? Citera
Emilio Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 lär väl ha krävts lite vips för jag har ej fått något. jaja.. tycker heypoker verkar vara den mest generösa och kundvänliga sidorna så ingen klagan här. hade dock varit skoj att få lite godis. Citera
granath Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Jag tyckte att dom blåa bumlingarna var godast! Tack! Citera
nucleus Postad 7 April , 2006 Författare Rapport Postad 7 April , 2006 Va?! Jag fick inga blåa bumlingar... skandal. Nästa år får ni anställa bättre påskharar Citera
Burran Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 var är mitt påsk ägg ??:S Jag har inte heller fått nåt Citera
hf89fc Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 jag kommer och piskar dig nu HEYJOHAN så du blir alldeles röd på skinkan Citera
hf89fc Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 förövrigt så kan jag tycka att alla vet ju att B2B är riggat så inte konstigt att inte jag fått något påskägg Citera
nysta Postad 10 April , 2006 Rapport Postad 10 April , 2006 hur många vip har ni som fått påskägg dragit in? själv ligger jag på 8200 och inte fått nått. /Daniel Citera
Shahin86 Postad 10 April , 2006 Rapport Postad 10 April , 2006 Ja drog in 8k vips på 4 dagar o fick inget Citera
mirage Postad 10 April , 2006 Rapport Postad 10 April , 2006 hur många vip har ni som fått påskägg dragit in?själv ligger jag på 8200 och inte fått nått. /Daniel uppåt 40k Citera
nucleus Postad 11 April , 2006 Författare Rapport Postad 11 April , 2006 Till alla er som inte fått något. Grattis!! Det är ju bara dom som blivit utriggade till döds på heypoker som får påskägget som lite plåster på såren. Påskharen har bara fått adresser till dom ställen hey hunnit rigga upp. Ni får nog till nästa år. Jag tänkte dock lura systemet och skaffa en ny origgad lina på hemlig adress. Citera
eastfeet Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Till alla er som inte fått något. Grattis!! Det är ju bara dom som blivit utriggade till döds på heypoker som får påskägget som lite plåster på såren. Påskharen har bara fått adresser till dom ställen hey hunnit rigga upp. Ni får nog till nästa år. Shit, kunde fan inte sagt det bättre själv.... Citera
Recommended Posts