fosen28 Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Hej Jag skriver ett arbete om poker som jag ska vara klar med på torsdag, jag har ett par frågor som jag undrar om. 1, Vilket år vann Martin de Knijf pokerfinalen? 2, Hur mkt pengar vann han? 3, När började kanal 5 sända WPT ? 4, Vilket år skulle ni säga att pokertrenden starta i Sverige? Tack på förhand Citera
Supertequila Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 1. 2004 2. $2,728,356 De andra är jag lite osäker på, måste ha varit 2003. Men trenden startade samtidigt som slutet av första WPT-säsongen i kanal 5 skulle jag tro. Citera
dollymixture Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Har du hört talas om sökmotorn Google? Skriv exempelvis in "wpt +martin de knijff" och du finner detta. Svaren på dina första två frågor. Testa nu söka efter "kanal 5 sända wpt" och du finner detta på en sida. "På sena söndagkvällar kommer Kanal 5 visa World Poker Tour - Season 1 som går i 14 avsnitt. Där visas finalbordet (6 spelare) från 14 olika turneringar. Premiäravsnittet visas imorgon kl 23:55 på kanal 5 och är från Bellagio Hotel, Las Vegas där följande 6 spelare gör upp: Gustav Hansen (från Danmark), John Juanda, Kassem Deem, Scotty Nguyen (världsmästare 98), John Hennigan och Chris Biggler. Prisbordet ligger på $1.460.000" "Imorgon" är lika med 20 juni 2004. Inlägget är för övrigt författat av Liquid_shadow aka Matteprof. Slö eller bara okunnig? Citera
Uppenberg Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Har du hört talas om sökmotorn Google? Skriv exempelvis in "wpt +martin de knijff" och du finner detta. Svaren på dina första två frågor. Testa nu söka efter "kanal 5 sända wpt" och du finner detta på en sida. "På sena söndagkvällar kommer Kanal 5 visa World Poker Tour - Season 1 som går i 14 avsnitt. Där visas finalbordet (6 spelare) från 14 olika turneringar. Premiäravsnittet visas imorgon kl 23:55 på kanal 5 och är från Bellagio Hotel, Las Vegas där följande 6 spelare gör upp: Gustav Hansen (från Danmark), John Juanda, Kassem Deem, Scotty Nguyen (världsmästare 98), John Hennigan och Chris Biggler. Prisbordet ligger på $1.460.000" "Imorgon" är lika med 20 juni 2004. Inlägget är för övrigt författat av Liquid_shadow aka Matteprof. Slö eller bara okunnig? 5:an visar ju ingen WPT nu Citera
maxxxx Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Har du hört talas om sökmotorn Google? Skriv exempelvis in "wpt +martin de knijff" och du finner detta. Svaren på dina första två frågor. Testa nu söka efter "kanal 5 sända wpt" och du finner detta på en sida. "På sena söndagkvällar kommer Kanal 5 visa World Poker Tour - Season 1 som går i 14 avsnitt. Där visas finalbordet (6 spelare) från 14 olika turneringar. Premiäravsnittet visas imorgon kl 23:55 på kanal 5 och är från Bellagio Hotel, Las Vegas där följande 6 spelare gör upp: Gustav Hansen (från Danmark), John Juanda, Kassem Deem, Scotty Nguyen (världsmästare 98), John Hennigan och Chris Biggler. Prisbordet ligger på $1.460.000" "Imorgon" är lika med 20 juni 2004. Inlägget är för övrigt författat av Liquid_shadow aka Matteprof. Slö eller bara okunnig? 5:an visar ju ingen WPT nu Jaha, och vem har påstått att 5:an gör det? läs lite innan du svarar Citera
Jake Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 mellan november 2003 och december 2004 var tillväxten på internetpoker över 600 %. Men i framtiden får du leta fram svaren själv kära du. Citera
majorj Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Slö eller bara okunnig? Eller smart. Han fick ju svar på fem röda. Citera
Recommended Posts