Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Torsdagen den 13/4, Skärtorsdag alltså kommer Klubben att bjussa medlemmarna på Tacobuffé och en j***a massa poker!

Västerås Open spelas ju i Maj och vi tänkte spela en liten satellit till det eventet.

Re-buy turren som vi tänkte köra på fredagen är därför inställd och flyttad till torsdagen men numera i form av en satellit.

Inköp till Satelliten är 500 kr med en (1!)Re-buy tillåten första timmen och därefter en Add-on, både re-buy och add-on kostar 300.

(Ja det är ganska mkt pengar för en del, inköpet går att diskutera men vi måste hålla uppe värdet i turneringen)

Eftersom Jessica utmanat mig i en HU så kom jag på tanken att vi kanske kunde lira en HU turnering också. Mkt roligt!

Sätter ett inköp på 100 kr på den turneringen där "Winner takes it all".

(Vi ska fortfarande spela våran 500kr HU Jessica, lugna dig)

Under kvällen/natten finns det även möjlighet att lira Cashgame, med nivåerna 5-10 och 10-20 (högre om nu någon vill det). Inköp: Max 2000 resp 4000.

Det kommer att finnas mackor och annan lättare mat samt läsk, kaffe och öl under kvällen så ni slipper dra från platsen.

Jag ska även försöka fixa dealer men det beror på vilken ersättning dom vill ha.

Vi ska försöka köpa in nån gammal soffa eller två och en tv kommer att finnas på plats med visning av pokerturneringar, eller kanske en gammal krigsfilm? :P

Se nu till att dyka upp och ta med er alla ni känner så vi kan göra detta till en lyckad kväll!

Glöm inte att skriva om ni ska ha mat när ni anmäler er!

Postad

Bra där, Jag och Theo förnedra två norrmän i en liten mini HU turnering, spela ut dom som små barn.

Samma sak kommer hända "kärringen"! :twisted:

Tack för erbjudandet om hjälp i köket Jessica :roll:

Postad

Jag har hört att kejan har erbjudit min kvinnliga hjälp=)

Jag tycker att det är ganska givet att som ända kärring att stå till tjänst ;)

Säg bara till när jag ska infinna mig.

/jessica

Postad

Det är la tänkt att vi spelar Satelliten först, men det kommer att spelas cash samtidigt för dom som inte vill spela turren.

Det är ingen ordning på allting just nu, vi tar det som det kommer bara.

Ska kika på lite upplägg, fast bäst är väl om "familjen" ordnar upplägget så slipper Jessica bli skogstokig.

Edit: Tom: HU turneringen kommer nog att spelas sent.

Postad

Anmälningen gäller alltså inte till turneringarna?

Kan man dra med folk som inte är medlemmar så dom får testa på lite?

Lite sng kanske inte vore omöjligt?

Vilken sorts bira är det? (lättöl,tungöl eller 3.5tums nödraketer)

Ett litet bord med mörkpoker kanske oxå går att fixa?

(det är jag som är ankarberg förresten)

Postad

Anmälan är mest för att vi ska veta om det kommer ngt folk överhuvudtaget.

Bara att anmäla sig.

Dra med allt folk du känner, ju fler desta bättre. Dock bara käk till medlemmar. Men dom kan ju söka medlemskap på plats ;)

Öl.. hmm.. Smuggel ala Elephan, duger det? ;) Nedå, Blir vanlig, nämns något om 5,2 på etiketten..

Postad

hahaah Glimne. (Diego asså).du har ju inte ordning på´t asså.. ställ in den resan diwwekt asså!

Sen gå ut o sätt ihop din gamle yamaha klonk 250 .. utan kick.. så tar du den in på skärtorsdan asså!

:P

Postad

Det va väl ett jävla tjat....

Fan att ni inte kan fixa till en kväll när den största fisken i hela v-vik kan !

Vafan mitt pokerteam flytter ju till thailand i maj så måste ju opp o feste me grabba innan !

Haha du ska inte harva sönder min fine HONDA 250...

Postad

Mellan 13 medlemmar anmälda. Vad jag har hört så är det många "jobbarkompisar" som kommer, men vi får väl se, jag tror nog vi kan bli ett 40-tal iaf.

Ädit: Ca 18 medlemmar anmälda