Gå till innehåll

Vilker pokersajt borde man välja?


MR_Jimmy

Recommended Posts

Har provat en del olika siter men fastnade för den första jag testade, Unibet och B2B nätverket. Gillar grafiken, och den känns stabil på något vis. Provade b.la. eurobet, det kändes inte som man hade nån koll på sin pengar på samma vis som B2B. Kändes enklare att bara bli blåst på rubbet snabbt, har även spelat på bet24, kände lika dant där.

Känns som det hade varit trevligt att ha ett alternativ till unibets site, någon som har något förslag på någon likande grafik, inga jobbiga gubbar och sånt! Schysst bonuss är inte fel heller :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

prima e sämst av dem alla. leta runt lite efter nätverk o kolla hur mkt spelare o så det finns. sen om du e ny är bonusar bra. läs ngn av alla bonushoreritrådarna (som det finns 1 miljard av).

 

sen är det presonligt, men testa några olika på typ playmoney o kolla hur klienten funkar. sen leta bonusar o börja hora.

 

ska inte varna för ngn site, men gillar själv b2b o cryptologic (sunpoker, williamhill), pokerstars (stabil klient, inge bonus), party (snabbt o fisk).

 

gillar inte tain o prima, inte heller svenska spel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok då tackar jag väl för dom tipsen, öppnade konto hos pokertime (fick ju 10dollar gratis) vilket nätverk är detta? Prime? Tyckte det var helt ok, men floppen kom sjukt sanbbt sen var det segt när det skulle delas ut en ny hand tyckte jag.

 

By the way: Hade kommit upp till nästan 50dollar, satt på A-A, killen med 30dollar går in med allt, 7-7. Gissa va rivern va!? :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok då tackar jag väl för dom tipsen, öppnade konto hos pokertime (fick ju 10dollar gratis) vilket nätverk är detta? Prime? Tyckte det var helt ok, men floppen kom sjukt sanbbt sen var det segt när det skulle delas ut en ny hand tyckte jag.

 

By the way: Hade kommit upp till nästan 50dollar, satt på A-A, killen med 30dollar går in med allt, 7-7. Gissa va rivern va!? :evil:

 

Då är den sajten riggad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...