Mjukis Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Har suttit och lirat lite på ss. Sinnessjukt vilka fiskar det cirkulerar där. Gick väldans massa plus på tomtarna innan turen kom till dom och ja, vad ska man säga. Slutade iaf på plus men man sitter ju och kliar sig i huvet och undrar vart dom hittar syn på en del brädor! Någon mer som testat? Vilka nivåer spelar ni? Citera
Ariados Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Spelar 50/100 KR fixed och 10/20 KR NL just nu... gått hyffsat plus iaf Motståndet verkar inget vidare.. typ standard antar jag.. men man blir ju lurad av att man ser allt i KR och tror att man lirar högre stakes än vad man egentligen gör Är nog positivt dock.. eftersom man koncentrerar sig mer då.. Citera
OzzzaJa Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 väntar ivrigt på att få hem mitt spelkort, var inne en snabbis på willy_wonkas dator och kollade dock.. verkar som sagt krylla av fisk Citera
Mjukis Postad 3 April , 2006 Författare Rapport Postad 3 April , 2006 nu spelar jag iof på dom låga borden, men har du nuts så ställ in, du får blixtsyn oftast. Bygger för fullt så jag kan gå upp lite snart, har lovat mig själv att inte sätta in ett öre till på nån pokersight men hade visst 30 sek!! på spelkontot. Citera
Ariados Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Haha, ja folk verkar vara VÄLDIGT syn benägna.. Stackade en stackars sate i vad som blev en 2000krs pott, mina KK mot hans 10-5o, all in efter en flopp 2-3-5 med två spader.. ja herregud.. Fick syn efter en all-in bluff i en mega pott när bordet låg 9-8-4-2-2 av 8-4o.. I'm done bluffing guys. Citera
Ariados Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 En annan kul sak... va en på bordet med ca 500kr.. han gick all-in VARJE hand.. jag hade varit sitout men kom precis in igen och hittar A-2 första handen. Jag synar. Han visar 10-8o och klonkar 10an.. nån mer som synar där eller vänta på bättre hand? Ville inte att någon annan skulle få hans marker innan mig.. Citera
Mjukis Postad 4 April , 2006 Författare Rapport Postad 4 April , 2006 Det är egentligen syn men jag hatar att ge tomtarna mina pengar i sådana situationer så jag väntar in en starkare hand. Nu hade du bara otur. Är svenskar verkligen så dumma i huvet som spelar så inihelvet dåligt? Är jag svensk? Är jag dum i huvet? Syna ett raise pre med KJ igår, träffar K men e sådär halvrädd att han skulle ha AK så jag synar bara hans bet, sitter före honom så jag checkar hela tiden, träffar J på river men checkar för ja vet att fi ska beta. Men han nöjer sig inte bara med det, han ställer ist, jaha, syn! Fi visar QQ?! Allvarligt?! Vad tror han jag sitter o synar med? Jag sitter o kokar ibland över deras enormt dålig spel, men visst, dom ger mig deras pengar. Så.. Citera
OzzzaJa Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 jag är mest rädd för att alla fiskar ska gula innan ja hinner få in pengar på siten... Citera
Mjukis Postad 4 April , 2006 Författare Rapport Postad 4 April , 2006 Fiskar har hur mkt pengar som helst.. dom sätter in hela veckopengen i ren frustration för att vinna tillbaka det som förlorat bara för att inse att dom aldrig kommer att vinna på poker. Finns förövrigt ett program som meddelar dig när fiskarna loggar in på ett visst pokerrum. Du får via sms besked om vart fisken/arna du registrerat befinner sig. Bara att slå sig ner på fiskens bord och ta pengarna. Mkt bra! Funkar tydligen bara på B2B för tillfället men det lär väl bli större än så. Citera
Ariados Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 VÄRT ATT NOTERA: Folk på SS kan inte släppa ett floppat par i A, hur dålig kicker dom än har. Har du AJ eller bättre, floppen kommer A, gå all-in. Citera
OzzzaJa Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 och låta dom suga in sin 3outare? troligt.. Citera
Ariados Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Haha precis.. Nej men har lyckats mig hålla undan utdragningar i stora potter (än så länge), förutom en där det blev all-in på K-J-10 flopp jag hade AQ den andra KQ turn 10, river 10.. wtf! Citera
Recommended Posts