ParadiseEric Postad 19 April , 2006 Författare Rapport Postad 19 April , 2006 Grattis ebisumaru till segern ikväll! Kvällens topptrio! 1 - ebisumaru 2 - bontur 3 - zeta-zeta Grattis till zeta-zeta som säkrat bonuspris på $100 genom att komma ITM två gånger under samma månad. En gång till i månadens sista turnering ger zeta-zeta hela $200 i bonuspris!! Dubbla prispengar är på kontot! Mvh Sportingbet Citera
ParadiseEric Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Postad 26 April , 2006 Ikväll är det dags för aprils sista turnering! Ta chansen till dubbla prispengar och de bonuspriser som finns! Vi ses 21.00 Mvh Sportingbet Citera
E72 Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Usch Hur jag nu kan gå all in med KJ mot chipleader(QQ) då vi är 4 kvar och jag har 2000 mer i marker än den som ligger 3a är ett mysterium. Väldigt orutinerat, jag borde haft mer kyla så hade jag kommit ITM 2ggr i april. Hur som haver, GG och tack till Sportingbet för de här underhållande turneringarna. /bontur Citera
ParadiseEric Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Postad 26 April , 2006 Grattis arki99 till segern ikväll! Kvällens topptrio! 1 - arki99 2 - Deginho 3 - matamig Skicka mig PM för dubbla prispengar är på kontot! Tack alla ni som deltagit under April månad. Givetvis fortsätter vi under maj med samma upplägg. Mvh Sportingbet Citera
Recommended Posts