ParadiseEric Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 --- Pokerforum.nu NL Freezeout - Varje Onsdag 21.00 under april--- Varje onsdag kväll 21.00 under april kommer vi köra en $10+1 NL Freezeout med namnet "Pokerforum.nu" i Multi Table Lobbyn. Turneringsschema april: 5 april 21:00 Pokerforum.nu NL 12 april 21:00 Pokerforum.nu NL 19 april 21:00 Pokerforum.nu NL 26 april 21:00 Pokerforum.nu NL Vad är då speciellt med detta? Jo - alla pokerforumare som reggar sig för dessa turneringar och sedan skickar ett mail får DUBBLA prispengar om man hamnar ITM. Turneringarna kommer att vara öppna alla, men erbjudandet om DUBBLA prispengar gäller bara för er här på forumet! Gör så här: 1. Registrera er för turneringen "Pokerforum.nu NL" (öppnar två timmar innan start) 2. Kommer ni ITM, skicka ett PM till mig efter turneringen med ert användarnamn och pokernick 3. Dubbla prispengar rakt in på spelkontot! 4. Erbjudandet gäller endast kunder registrerade på den svenska hemsidan. Bonuspris April För er som är med under onsdagarna kommer det finnas bonuspriser att vinna - bonuspriset faller ut enligt följande: ITM i två aprilturneringar = $100 ITM i tre aprilturneringar = $200 ITM i fyra aprilturneringar = $300 Dessa bonuspengar är alltså utöver de dubbla prispengar som ni får som medlemmar här på forumet. Vi ses på onsdagarna! Mvh Sportingbet Citera
Njordir Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Hmm, bra erbjudande, nästan så man får hänga på ! Citera
Jake Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Nice, bättre såhär, nu kan man man missa en och ändå få extra. Citera
Lottie Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Vad är det för startstackar och blindnivåer? Citera
mikaela Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Kan ni inte lotta ut något tröstpris till "oss" som inte vunnit något, men deltagit i alla tävlingarna? Citera
Njordir Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Hehe Mikaela, Du har väl inte gett upp redan ? Lycka till alla ! Citera
mikaela Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Hehe Mikaela,Du har väl inte gett upp redan ? Lycka till alla ! Du vet väl hur bra det gick förra månaden för mig.... Citera
Nick_the_Swede Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Who-hoo! Chiplead headsup, all-in med flushdrag och två överkort mot top set, klonkar flush på turn och tar hem turneringen. Det här var skoj! Citera
ParadiseEric Postad 5 April , 2006 Författare Rapport Postad 5 April , 2006 Grattis barry123 till segern ikväll! Kvällens toptrio! 1 - barry 123 2 - miktor 3 - zeta-zeta Lägg ett PM till mig så ordnar jag era dubbla prispengar first thing imorgon! Mvh Sportingbet Citera
mikaela Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Who-hoo! Chiplead headsup, all-in med flushdrag och två överkort mot top set, klonkar flush på turn och tar hem turneringen. Det här var skoj! Jasså, det var du! Nästa gång vinner jag headsupen.... Grattis i alla fall till segern/miktor Citera
Njordir Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Grattis! , Hmm, sportingbet finns möjligheten att ge turneringen ett annat namn typ bara $10 nl freeze, då det för närvarande nästan enbart blir pf.nu-medlemmar som går med. Är fullt medveten om att det kan bli dyrare för er, men det kan ju även bli billigare om alla pf-medlemmar torskar . Annars var det en rolig turnering med hög nivå . Citera
ParadiseEric Postad 6 April , 2006 Författare Rapport Postad 6 April , 2006 Grattis! ,Hmm, sportingbet finns möjligheten att ge turneringen ett annat namn typ bara $10 nl freeze, då det för närvarande nästan enbart blir pf.nu-medlemmar som går med. Är fullt medveten om att det kan bli dyrare för er, men det kan ju även bli billigare om alla pf-medlemmar torskar . Annars var det en rolig turnering med hög nivå . Hej, Ja, det är klart att det finns möjlighet till det. Men då försvinner lite av tjusningen tycker jag, eftersom detta är just "er" turnering. Utomstående har ju även nu möjlighet att anmäla sig till turneringen. Några andra som har åsikter om detta? Mvh Sportingbet Citera
Soderbroder Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Döp den till POKERFORUM OPEN.... Citera
Njordir Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Bra idé Soderbroder, för just nu verkar de inte fatta att de kan anmäla sig , om man jämför med deltagare i de andra $10 turneringarna, och vi behåller tjusningen . Citera
Aeis Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Jag tycker det bara skulle vara bra med mer personer i turneringen. Jag menar för varje extra person som kommer så ökar ju prispotten. För att sedan dubblas om man kommer ITM. Citera
Nick_the_Swede Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Who-hoo! Chiplead headsup, all-in med flushdrag och två överkort mot top set, klonkar flush på turn och tar hem turneringen. Det här var skoj! Jasså, det var du! Nästa gång vinner jag headsupen.... Grattis i alla fall till segern/miktor Jaså, det var du! Stor eloge för att du sa "wp" och inte började gnälla för att jag drog ut din monsterhand. Lycka till nästa onsdag! Citera
mikaela Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Jaså, det var du! Stor eloge för att du sa "wp" och inte började gnälla för att jag drog ut din monsterhand. Lycka till nästa onsdag! Jag gnäller aldrig på andras händer. I Holdem räknas alla korten! Detta skulle fler vara medvetna om! Om jag gnäller, är det för att jag själv spelar dåligt! PS Satte även Dagens Dubbel igår! Odds 510! Citera
ParadiseEric Postad 12 April , 2006 Författare Rapport Postad 12 April , 2006 Grattis Dermus till segern ikväll! Kvällens toptrio! 1 - Dermus 2 - quastor 3 - copecod Dubbla prispengar är på kontot! Mvh Sportingbet Citera
ParadiseEric Postad 19 April , 2006 Författare Rapport Postad 19 April , 2006 Missa inte kvällens drabbning klockan 21.00! Det finns fortfarande chanser att ta hem bonuspriserna! Lycka till! Mvh Sportingbet Citera
Recommended Posts