PokerJonte Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Hejsan! Ny här och har en fråga jag själv frågat mig. Vad får er att välja en sida att spela på? 1. - bonuswhoring? 2. - snygg design? 3. - bra tävlingar? 4. - bra crew bakom siten? 5. - nätverket? 6. - rakeback? 7. - deal med sidan? 8. - annat? Hoppas på massor av svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Snygg(se praktisk) design, låg rake och bra action på dom nivåer jag spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garden_state Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 rakeback eller sämre spelare än mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Att det finns tillräckligt många spelare som är sämre än mig så att jag kan gå plus även när eventuella bonusar är avklarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ogredani Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 1. Graden av etablering (beprövad sida med säkerhet, support, crew, pålitlighet osv) 2. Mängden fisk 3. Hög omsättning på SnG:s (man ska inte behöva vänta 5 min på att ett nytt bord ska dyka upp och ytterligare 5 min för det att fyllas och startas) 4. Design/användarvänlighet vid bordet 5. Bra turneringsstruktur 6. Smådetaljer såsom att kunna se nuvarande placering i en MTT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerJonte Postad 2 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2006 Så ni testlirar lite först och ser hur utbudet verkar eller sitter ni bara och observerar borden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts