StivBators Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 lagpokern var svinkul. Enligt alla 1. Martin, Kuben & Jansson (4500) 2. Määääärna, xxx, xxx (1500) 3. Undertecknad, Stu & filip (rulltårta) yes box. Citera
Martinout Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Ja det var riktigt roligt arrangemang.. Hoppas på fler lag bara till nästa gång.. Vi är väl också alla överens att vi måste bredda vår pokergeografi och ta oss till andra städer för UPPLÄXNINGDELUX!! För vi är ju jävligt bra lirare. För övrigt så har Team Fish & Chips en plats ledig till nästa lagturre.. Kuben ville tydligen spela med några andra.. Citera
StivBators Postad 2 April , 2006 Författare Rapport Postad 2 April , 2006 klart vi ska, klart vi ska, klart vi ska Citera
mrjoel Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 supermeriterade mrjoel tar gärna den platsen.....uppköp!!! Citera
kubiken Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 joel du har inte råd att köpa min plats., inte ens ken (stå kuken) lenard kan köpa den för jag släpper den aldrig Citera
mrjoel Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 jag behöver väl inte köpa, det e ju ni som får köpa mig det kan väl behövas....... ken sopar jag ju banan med varje kväll i veckan Citera
Recommended Posts