Gå till innehåll

Verifying docs till Prima?


Jimbolito

Recommended Posts

Någon annan som har blivit tillfrågad att skicka kopia på ID samt senaste räkning? Blev det för ca 2 månader sedan. När jag skulle göra en withdrawal. Spelat där i ett par år, och inte haft några problem innan.

 

Saken är den att jag skickat dessa dokument via mail ca 8-10 ggr. Men dom säger att dom inte fått dom. Dom är undre 1mb samt i jpeg- format, vilket är allt som krävs enligt dom. Jag har även laddat upp dom via deras hemsida ett par ggr. Men ena gången så hade deras servrar krashat, och jag vet inte vad.

 

Har hållt på såhär i två månader fram och tillbaka, och dom säger samma sak varje gång; "please re-send the docs". Får lust och göra nåt dumt när jag läser deras lama mailsvar.

 

Är medveten om att jag har postat fel, men vill ha svar snabbt då jag verkligen vill ha ut mina dollars från gamingclub snarast. Ganska mkt det handlar om.

 

Någon som vart med om liknade eller har en alternativ lösning på det hela? Har ingen fax tyvärr. Och dom kunde inte tänka sig att ta emot filerna via msn... :roll:

 

//Jc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öööhhh, vilka idioter.

Sådär kan man väl inte hålla på? Vilket jäkla bök! Om jag vore du skulle jag definitivt byta spelsite och aldrig mer komma tillbaks! :x

 

OK om man gör det en gång... eller två... vid tredhje gången skulle jag ha fått nog! :evil:

 

Låna fax från någon bekant, någon känner du väl som har en fax på sin arbetsplats i alla fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev så för mig en gång också att de sa att de aldrig fick något kort. Men jag pratade med dem i telefon och då kom vi överens om att jag skulle använda min hotmail istället då jag inte har den till pokern. Sen direkt så fick de det. Så antagligen nåt fel på min andra mail :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väl se till och styra upp nån fax nånstans. Hoppas det funkar bara. Har inte lyckats nå dom på telefon heller. Fått flertal nr. men inget har funkat. Verkar lite mysko tycker jag. Någon som har ett nr. som verkligen funkar?

 

Har sagt till dom och ringa mig, det gjorde dom EN gång, då va jag ej hemma, sen dess så har dom inte brytt sig om det heller.

 

Så visst, cashen skall ut så fort som möjligt, och aldrig komma tebax.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...