MacDaddy Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 -Spela den här handen idag. Jag floppade nötstegen utan flushdrag men valde att inte slowspela den då det va 3 facecards o det ger ändå alltid action. -Hur som helst parade sig bordet på rivern (turn:8 river:8). Jag tänkte då att han kunde ha en kåk men det troliga ä ju trots allt att ahn floppat 2-par då han ReReraisar mig flop o framförallt inte raisat Preflop med ett högt par(inte så troligt) -Va tycker ni, borde jag bettat där? iggdogg657 posted the small blind - $0.25 MidnightMan posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to omfg: , The_Slug folded faen called - $0.50 schouby called - $0.50 kingofying folded jean69 folded omfg called - $0.50 ramchip called - $0.50 biggdogg657 called - $0.50 MidnightMan checked ** Dealing the flop: , , biggdogg657 bet - $0.50 MidnightMan folded faen called - $0.50 schouby folded omfg raised - $1.50 ramchip folded biggdogg657 called - $1.50 faen raised - $2.50 omfg raised - $6.50 biggdogg657 folded faen called - $6.50 ** Dealing the turn: faen checked omfg bet - $5.00 faen called - $5.00 ** Dealing the river: faen checked omfg checked omfg shows: , faen mucks: omfg wins $26.15 from the main pot Citera
ogredani Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Jag hade bettat. Han sitter nog på tvåparet som du säger. Han känner sig stark på flop, men den avgörande readen är hans syn på turn. Även om han har träffat trissen, så hade han nog aldrig gett obegränsade pottodds för det eventuella öppna stegdraget som ligger på bordet. Citera
RockStar Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 För liten turnbet och betta 2/3 pott på river. Du måste ta betalt för dina bra händer, hans turnspel utesluter mer eller mindre triss som blivit kåk på river. Han skulle garanterat vilja ha betalt för kåken om han satte den på river och är han någon sorts ok spelare förstår han att om han bettar så kommer du troligen syna eftersom du har haft kommandot rakt igenom handen. Checken på river är för att han vill ha showdown såklart, och varför ge honom en gratis sådan? Citera
Recommended Posts