malte8000 Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Om jag för över 1000$ till mit debitcard hur vet jag då hur mycket pengar jag kan ta ut? Vilken växlingsavgift får man och övriga avgifter? Kostar det pengar om man chansar och uttaget inte går igenom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Nu har jag inte tagit ut med debitcard på länge, men växlingskursen var inte bra. Dessutom åkte man på dubbla växlingsavgifter, USD-CAD-SEK. Ta ut till bankkonto istället om du har möjlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Du kan väl kanske få ut 7500:- om du har tur. Bara att testa ta ut lite. Sen kan du se hur mycket du har kvar (eller fråga i Livechatten om du inte ser summan när du loggar in på Neteller.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Du kan väl kanske få ut 7500:- om du har tur.Bara att testa ta ut lite. Sen kan du se hur mycket du har kvar (eller fråga i Livechatten om du inte ser summan när du loggar in på Neteller.com) Dras det inte 2$ för varje felaktig uttag? Säg att jag har 1000$ och knappar in 10'000 sek (som är för mycket) så dras det 2$ från mitt NetEller Debitkonto. Är dock inte hundra på detta men har för mig dessa avgifter. Skicka det direkt till Bankkontot så blri det lite billigare iaf. MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 13 Maj , 2006 Rapport Share Postad 13 Maj , 2006 Du kan väl kanske få ut 7500:- om du har tur.Bara att testa ta ut lite. Sen kan du se hur mycket du har kvar (eller fråga i Livechatten om du inte ser summan när du loggar in på Neteller.com) Dras det inte 2$ för varje felaktig uttag? Säg att jag har 1000$ och knappar in 10'000 sek (som är för mycket) så dras det 2$ från mitt NetEller Debitkonto. Är dock inte hundra på detta men har för mig dessa avgifter. Skicka det direkt till Bankkontot så blri det lite billigare iaf. MVH //KF aer det inte 2$ som dras direkt nar du for over pa neteller sidan per transaktion och naer man tar ut med kortet so ar det bara vaxlingsavgiften man betalar +bankens/affaren*om de har nogon avgift ? skulle vart jaevligt skummt om de d drar pengar pa varje sk kontakt med /cirrus fron atm edit, sorry de tog visst betalt för förfrågningar , var ju tvungen att testa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts