Rush_Of_Joy Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Håller på med ett projekt i Samhällskunskap om poker. Jag tänkte koncentrera mig in på de pokerspelare som kör minst ett par gånger i veckan och ta reda på hur mycket det ungefär spelas, hur mycket pengar som satsas, vilka Limits som spelas osv. Frågorna kommer att ställas här på forumet och svaren kan antingen skrivas direkt i tråden, eller om man vill vara mer anonym, så skriver man det till min e-mail. Svaren kommer att hamna i procentuella diagram, och man är helt anonym i projektet. Har ni några förslag på frågor som kan vara bra att ta med här? Saker jag vet man inte kan fråga är ex "Tiltar du ofta?" eller "Har du någongång spelat upp en månadslön?". Däremot kanske man kan skriva det som "Känner/Vet du någon/några som har spelat upp en månadslön?". Förslag tack Tack på förhand Citera
Rambo Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Hej! Jag föreslår att du istället läser följande; "Klassisk och modern samhällsteori" av Heine Andersen och Lars Bo Kaspersen.. Enjoy! Citera
psykologen Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Gör en enkät på nätet i stället. Lätt och gratis och så får du säkert MVG om resten inte är för kasst. http://www.createsurvey.com Sen förstår jag inte riktigt kopplingen till samhällskunskap men det är väl kanske inte så noga på gymnasiet. Citera
Recommended Posts