cazacu Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Hej, ville regga mig på SS igår, tankade ner klienten osv, sen ville de ha mitt spelkortnummer.. nu när jag tänker efter så tror jag att jag fixade sånt vid 13 års ålder, vilket jag inte har kvar, hur ska jag nu gå tillväga för att kunna spela på SS? tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Hej, ville regga mig på SS igår, tankade ner klienten osv, sen ville de ha mitt spelkortnummer.. nu när jag tänker efter så tror jag att jag fixade sånt vid 13 års ålder, vilket jag inte har kvar, hur ska jag nu gå tillväga för att kunna spela på SS? tacksam för svar. Kontakta supporten (telefon eller mailformulär) och uppge ditt personnummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Jag har ingen aning men... Självklart kan du också kontakta Kundservice via telefon. Ring 0770-11 11 11 och begär personlig betjäning. Samtalet kostar lika mycket som ett vanligt lokalsamtal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts