enhetsmatris Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Konstigt att merparten av alla här på forumet alltid ser andra saker än jag gör. Jag såg ingen direkt vinkling. DU måste ha en skum bild av objektivitet om du inte tyckte att programmet var vinklat. Eller vara anställd hos socialdemokraterna. Han sa dock att pokerspel är som ett pyramid men det är det ju även. I toppen finns ägarna av pokerbolagen som kännar sjukt mycket pengar. Sedan kommer proffsen som är sponsrade vars uppgift är att marknadsföra rummen genom att agera som någon glassig/glamorös fasad. Så fortsätter det tills botten där de spelberoende dåliga spelarna är. Lite tragikomiskt när killen från Ungas revansch i samhället(?) påstod att alla framgångsrika svenska spelare är pokerbolagens marionetter som bara har till uppgift att lura in fler stackare i missbruk. Var någonstans hittar du den stora skillnaden mellan våra tolkningar? //Kollade lite på det igen. Din tolkning är helt absurd. Jag tycker att det är absurt hur du kan kalla min tolkning för absurd när du gör i princip samma tolkning själv. Att sedan påstå att poker är ett pyramidspel är mer än absurt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knapp_0 Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Fem spänn på att Knapp_0 e kärrbrink i disguise hehe, nä. SS och dess dubbelmoral har stått lika högt i kurs hos mig som CSN ungefär. Sulla: Alla som tjänar pengar betalar för detta via skatten. Ett sätt att reglera. Kanske en EU-värnskatt på spelbolagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Finns det så mkt att säga om vinnaren då? Det största informationsvärdet för merparten av tittarna är ju hur man undviker att bli som den spelberoende snubben, inte hur man blir Erik. Det finns det andra kanaler för, bla. pf.nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts