Gå till innehåll

Poker i Karlskoga?


Wiznakh

Recommended Posts

en klubb i kga. ja tack.. vårat gäng som spelar 1-2 gånger i veckan har pratat om att försöka koka ihop en klubb i kga.. mendet har lixom aldrig blivit av.. men finns det nu fler därute som funderar på samma sak.. ja då kommer det nog kunna bli av.. lett att vi ska styra upp en pokerklubb.

räkna med mig. :P

 

MVH // Lomin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej.. det är trevligt att det är intresse för klubben. Vi har iallafall bildat en förening nu som heter Karlskoga Pokerklubb. Verksamhet kommer väl dras igång officiellt när papprena är klara och det blir den här veckan. Dock har vi ingen lokal men vi tittar på om det finns något att hyra under enstaka tillfällen fram tills vi hittat något eget. Maila gärna mig om ni är intresserade att vara med (det är gratis att vara medlem tillsvidare) med namn och adress så bjuder vi in er så att allting stämmer med lagar och dylikt. Det kommer mer information när verksamhet börjar dra igång men om det är någon som är sugen på att spela någon gång innan dess så maila gärna. Ni får också gärna maila eller skriva eller pma här om ni har några frågor.

 

Min emailadress är Daniel_Jacobs9@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 8 months later...
  • 2 weeks later...
Jag känner intresse av att starta upp en förening om det inte finns nåt registrerat redan....nån som vet???

 

Det finns ingen registrerad pokerklubb i Karlskoga ännu. Antar att du kmr registrera den via SVEROK så att du får bidrag? ;) Skulle va riktigt kul, säg bara till om du behöver hjälp med nått så är vi ett antal som gärna ställer upp :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tankarna på en klubb i Karlskoga har legat nere en stund från min sida, framför allt eftersom jag och mina polare lirar ganska ofta, och sen är det ju inte allt för långt till Örebro om man blir sugen ibland.

Dock har jag nu under någon månad fått ganska många meddelanden från olika personer som frågat om klubben och efter en diskussion med dem som var med och skulle bilda allting första gången vi försökte så har vi nu bestämt oss för att ännu en gång kolla upp intresset för klubben och i vilken form det skulle vara möjligt att genomföra en bra pokerklubb i Karlskoga (lokal, finanser etc.).

Är ni intresserade och/eller har förslag på hur det kan genomföras skriv gärna i tråden eller skicka ett PM till mig.

 

/ Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag & även Mejer här på pf kommer garanterat att komma och lira ibland med er, vi bor förvisso i k-d och här finns som bekant 2 klubbar, dock jobbar vi i kga så vi är ju i 'stan' rätt mycket 8)

Alltid kul med varians också och mycket valmöjligheter så hoppas ni startar upp nått snart =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
hur går det med pokerklubb i kga????

 

I karlskoga vet jag inte. Men det finns en förening som heter Degerfors Karlskoga Pokerförening. Vi har turneringar varannan söndag, vi håller till i Finska Föreningens lokaler i Degerfors. Du är välkommen att kontakta oss på dfskgapoker@hotmail.com för mer info!

 

/Sami Karvonen Ordf. Degerfors Karlskoga Pokerförening

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...