Wiznakh Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 vi är några stycken vänner som håller på att titta på om det skulle fungera att ha en pokerklubb i karlskoga. Finns det intresse? * Gör om till "Poker i..."-tråd - QoS * Citera
Hagabo Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Det är jag rätt säker på att det gör. Citera
Mikael_hj Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Klart det finns intresse. Lätt att vi i karlskoga ska ha en pokerklubb. Citera
Lomin Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 en klubb i kga. ja tack.. vårat gäng som spelar 1-2 gånger i veckan har pratat om att försöka koka ihop en klubb i kga.. mendet har lixom aldrig blivit av.. men finns det nu fler därute som funderar på samma sak.. ja då kommer det nog kunna bli av.. lett att vi ska styra upp en pokerklubb. räkna med mig. MVH // Lomin. Citera
Wiznakh Postad 15 November , 2004 Författare Rapport Postad 15 November , 2004 okej.. det är trevligt att det är intresse för klubben. Vi har iallafall bildat en förening nu som heter Karlskoga Pokerklubb. Verksamhet kommer väl dras igång officiellt när papprena är klara och det blir den här veckan. Dock har vi ingen lokal men vi tittar på om det finns något att hyra under enstaka tillfällen fram tills vi hittat något eget. Maila gärna mig om ni är intresserade att vara med (det är gratis att vara medlem tillsvidare) med namn och adress så bjuder vi in er så att allting stämmer med lagar och dylikt. Det kommer mer information när verksamhet börjar dra igång men om det är någon som är sugen på att spela någon gång innan dess så maila gärna. Ni får också gärna maila eller skriva eller pma här om ni har några frågor. Min emailadress är Daniel_Jacobs9@hotmail.com Citera
Plump Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Händer det nått i Karlskoga? Det var ett tag sedan snacket gick Citera
Wiznakh Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2005 hmm.. vi har inte riktigt haft tid att göra ngt på ett tag.. men vi har börjat fundera på att ta upp det igen.. skriver lite om det sen när det börjar dra igång.. pm a mig om det finns intresse. /Wiznakh Citera
Erna Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Händer det nått med föreningen i Karlskoga? Citera
ji-_-ge Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Händer det nått med föreningen i Karlskoga? Tyvärr är det dåligt med det, men om du har viljan att dra ihop något så ställer vi upp Citera
Jossse1 Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Jag känner intresse av att starta upp en förening om det inte finns nåt registrerat redan....nån som vet??? Citera
ji-_-ge Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Jag känner intresse av att starta upp en förening om det inte finns nåt registrerat redan....nån som vet??? Det finns ingen registrerad pokerklubb i Karlskoga ännu. Antar att du kmr registrera den via SVEROK så att du får bidrag? Skulle va riktigt kul, säg bara till om du behöver hjälp med nått så är vi ett antal som gärna ställer upp Citera
Wiznakh Postad 13 November , 2005 Författare Rapport Postad 13 November , 2005 Tankarna på en klubb i Karlskoga har legat nere en stund från min sida, framför allt eftersom jag och mina polare lirar ganska ofta, och sen är det ju inte allt för långt till Örebro om man blir sugen ibland. Dock har jag nu under någon månad fått ganska många meddelanden från olika personer som frågat om klubben och efter en diskussion med dem som var med och skulle bilda allting första gången vi försökte så har vi nu bestämt oss för att ännu en gång kolla upp intresset för klubben och i vilken form det skulle vara möjligt att genomföra en bra pokerklubb i Karlskoga (lokal, finanser etc.). Är ni intresserade och/eller har förslag på hur det kan genomföras skriv gärna i tråden eller skicka ett PM till mig. / Daniel Citera
cDk Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Jag & även Mejer här på pf kommer garanterat att komma och lira ibland med er, vi bor förvisso i k-d och här finns som bekant 2 klubbar, dock jobbar vi i kga så vi är ju i 'stan' rätt mycket 8) Alltid kul med varians också och mycket valmöjligheter så hoppas ni startar upp nått snart =) Citera
Wiznakh Postad 13 November , 2005 Författare Rapport Postad 13 November , 2005 'stan' haha den lilla skitbyn menar du eller? Citera
Jossse1 Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Hem till byn....det är toppen Citera
Jossse1 Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Tydligen har Degerfors-Karlskoga Pokerförening bildats. Jag ska försöka ta reda på mer. Träffar en av initiativtagarna på onsdag 16/11. Citera
ji-_-ge Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Tydligen har Degerfors-Karlskoga Pokerförening bildats.Jag ska försöka ta reda på mer. Träffar en av initiativtagarna på onsdag 16/11. trevligt Citera
Lomin Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 jo då det finns att en klubb. spelas varannan söndag i dgf finska förening. Citera
Wiznakh Postad 15 November , 2005 Författare Rapport Postad 15 November , 2005 Nice det hade jag faktiskt ingen aning om. Josse111, skriv i den här tråden senare vad som sagts, jag tror fortfarande att det går att utveckla ännu mer och eventuellt även fixa en egen lokal här i Karlskoga. Citera
Jessica Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 jo då det finns att en klubb. spelas varannan söndag i dgf finska förening. Lomim, är man vällkommen? Vad för buyins brukar ni spela? Citera
Jossse1 Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Vad jag vet nu är att nästa turnering är den 27/11 i Degerfors kl 1500. 200 kr buy-in. Kl 1400 är det ett medlemsmöte angående turneringsspelet.. Jossse1 Citera
under_t Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 hur går det med pokerklubb i kga???? Citera
Disturbed1 Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 hur går det med pokerklubb i kga???? I karlskoga vet jag inte. Men det finns en förening som heter Degerfors Karlskoga Pokerförening. Vi har turneringar varannan söndag, vi håller till i Finska Föreningens lokaler i Degerfors. Du är välkommen att kontakta oss på dfskgapoker@hotmail.com för mer info! /Sami Karvonen Ordf. Degerfors Karlskoga Pokerförening Citera
Jessica Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Lirar ni idga söndag?!? Isf PM mig på forumet lr clarre_@hotmail.com. Citera
Recommended Posts