Gå till innehåll

PL5CD - Trn, 14/11, Online, post-game snack!

Recommended Posts

Postad

Ut som 34:a

Nöjd ändå.... Har inte spelat mörkpoker sedan jag gjorde lumpen i början av 80-talet. Det började bra låg top-10 länge men kunde inte hålla i pengarna.. Bara att lära sig bättre till nästa gång.....

• Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

:D

Tack för er stora artighet mot en första gångsdeltagare

/majoe

P.s Br läst nusman att ja int hade något högt tvåpar. (Egentligen var det säkert jättetomtigt spelat)

Postad
Tack för hejjandet, speciellt från parre, min egen lilla turmaskot

Aww. Grattis igen.

Rätt kul: Jag skriver GO NUSSEMAN i chatten. Han får pat kåk. Nästa hand pat färg.

Jag rigger honom till vinst alltså? ;)

Postad

Tack igen. Jag har sjukt flyt i 5CD just nu. Mina sex senaste 5CD-turneringsresultat är: 1,3,7,1,10,1 :D

Rätt kul: Jag skriver GO NUSSEMAN i chatten. Han får pat kåk. Nästa hand pat färg.

Jag rigger honom till vinst alltså? ;)

Mmm, den rushen var grymt bra tajmad. Jag fick ju en till pat flush 3-4 händer senare. Tyvärr fick jag bara betalt på kåken men blindsen var så höga att det hjälpte en hel del att bara vinna dem med.

Postad
Grattis och bra spelat Nusseman.

Nu går du upp mot täten i rankingen antar jag. Frågan är om du kommer släppa den någon gång !

Tackar!

Ja, jag borde kliva upp några pinnhål. Vi får se när QoS behagar uppdatera...

Jag är rätt säker på att jag kommer halka ner i rankingen i framtiden, SCOOP (där jag har dåligt track-record och inte tillräckligt med tålamod) verkar ju viktas hårdare, pga större prispott.

Nu är jag visserligen partisk pga gårdagen, men är det inte fler än jag som tycker att PF.nu online borde vara värt mer i rankingpoäng, eftersom det inte är en freeroll?

Postad
Nu är jag visserligen partisk pga gårdagen, men är det inte fler än jag som tycker att PF.nu online borde vara värt mer i rankingpoäng, eftersom det inte är en freeroll?

Nja, det borde den vara, om QoS programmerat rätt... Rankingen tar avstamp i totala prispotten genom antalet spelare - så en 500$ frirulle med 100 gubbar ger lägre vikt än en 500€ med 50 pers. Är tanken i alla fall.

/Ola

Postad
Då är jag nöjd :)

Och med den informationen blir svaret på drc's fråga: NEJ!

Det var precis vad jag misstänkte.

jaja !

Det kanske kommer en ny ranking 2005 som man kan slåss om !