Mr_Mitac Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Ut som 34:a Nöjd ändå.... Har inte spelat mörkpoker sedan jag gjorde lumpen i början av 80-talet. Det började bra låg top-10 länge men kunde inte hålla i pengarna.. Bara att lära sig bättre till nästa gång..... Citera
Mr Zero Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Kan väl erkänna att jag var en... Ut som 28a efter riktigt risigt spel Citera
snudde Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 matteprof, jag var tomten i egen hög person ut på en 13e plats efter att mina händer torkat ihop senste två-tre varven och ingen fenuril fanns i närheten Citera
moody Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Då åkte man ut på fjärde plats Citera
QoS Postad 14 November , 2004 Författare Rapport Postad 14 November , 2004 Jaha då, grattis till Nusseman som vann kvällens tävling! - QoS Citera
Nusseman Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 I AM NUSSEMAN! na na na na naa na na na naaaaa* * mel. Ironman Citera
Nusseman Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Tack för hejjandet, speciellt från parre, min egen lilla turmaskot. Citera
QoS Postad 14 November , 2004 Författare Rapport Postad 14 November , 2004 KNUUUGEN! Passar på att säga det med en gång: uppdatera era spelarprofiler (klicka här), så att ni hamnar i rankingen (klicka här)! - QoS Citera
QoS Postad 14 November , 2004 Författare Rapport Postad 14 November , 2004 btw, vem kom 4:a? Måste kolla med bonuspotten. * edit, sorry - såg att moody kom 4 * - QoS Citera
moody Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 btw, vem kom 4:a? Måste kolla med bonuspotten. * edit, sorry - såg att moody kom 4 * - QoS bonuspott? *liten koll* Citera
rizzo Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 gratz nusseman, kände att jag var tvungena att trycka all in och byta 5, man vet ju aldrig När kommer bonusen in på kontot? Citera
lol-a Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Tack för er stora artighet mot en första gångsdeltagare /majoe P.s Br läst nusman att ja int hade något högt tvåpar. (Egentligen var det säkert jättetomtigt spelat) Citera
QoS Postad 14 November , 2004 Författare Rapport Postad 14 November , 2004 btw, vem kom 4:a? Måste kolla med bonuspotten. bonuspott? *liten koll* Kanske det! Måste kolla med 24hPOKER, postar bonuspotts-listan imorgon! - QoS Citera
parre Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Tack för hejjandet, speciellt från parre, min egen lilla turmaskot Aww. Grattis igen. Rätt kul: Jag skriver GO NUSSEMAN i chatten. Han får pat kåk. Nästa hand pat färg. Jag rigger honom till vinst alltså? Citera
Nusseman Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Tack igen. Jag har sjukt flyt i 5CD just nu. Mina sex senaste 5CD-turneringsresultat är: 1,3,7,1,10,1 Rätt kul: Jag skriver GO NUSSEMAN i chatten. Han får pat kåk. Nästa hand pat färg. Jag rigger honom till vinst alltså? Mmm, den rushen var grymt bra tajmad. Jag fick ju en till pat flush 3-4 händer senare. Tyvärr fick jag bara betalt på kåken men blindsen var så höga att det hjälpte en hel del att bara vinna dem med. Citera
Hickmott Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 1. Grattis Nusseman! 2. Jag åkte ut som ~45:a. Fick dåliga kort och spelade förmodligen ganska dåligt också Småskoj ändå, även om jag är väldigt ovan vid spelet i turneringsform. //Hickmott Citera
drc Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Grattis och bra spelat Nusseman. Nu går du upp mot täten i rankingen antar jag. Frågan är om du kommer släppa den någon gång ! Citera
Nidot Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Själv blev jag totalt utlurad då jag trode mina KK77Q var bäst i världen och åkte på en 30K pot mot 94949. Jag överlevde iaf men åkte tillslut som 18e Citera
Nusseman Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Grattis och bra spelat Nusseman. Nu går du upp mot täten i rankingen antar jag. Frågan är om du kommer släppa den någon gång ! Tackar! Ja, jag borde kliva upp några pinnhål. Vi får se när QoS behagar uppdatera... Jag är rätt säker på att jag kommer halka ner i rankingen i framtiden, SCOOP (där jag har dåligt track-record och inte tillräckligt med tålamod) verkar ju viktas hårdare, pga större prispott. Nu är jag visserligen partisk pga gårdagen, men är det inte fler än jag som tycker att PF.nu online borde vara värt mer i rankingpoäng, eftersom det inte är en freeroll? Citera
gdaily Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Nu är jag visserligen partisk pga gårdagen, men är det inte fler än jag som tycker att PF.nu online borde vara värt mer i rankingpoäng, eftersom det inte är en freeroll? Nja, det borde den vara, om QoS programmerat rätt... Rankingen tar avstamp i totala prispotten genom antalet spelare - så en 500$ frirulle med 100 gubbar ger lägre vikt än en 500€ med 50 pers. Är tanken i alla fall. /Ola Citera
Nusseman Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Då är jag nöjd Och med den informationen blir svaret på drc's fråga: NEJ! Citera
QoS Postad 15 November , 2004 Författare Rapport Postad 15 November , 2004 Varför utgår ni ifrån att jag gjort fel? Ska uppdatera i em. Ska dra på ett par nya funktioner i veckan tänkte jag. - QoS Citera
Nusseman Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Varför utgår ni ifrån att jag gjort fel? Därför att träffprocenten blir bättre då... Citera
QoS Postad 15 November , 2004 Författare Rapport Postad 15 November , 2004 Ni vet vad man säger "kärlek börjar med bråk och slutar med barnbidrag"... - QoS Citera
drc Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Då är jag nöjd Och med den informationen blir svaret på drc's fråga: NEJ! Det var precis vad jag misstänkte. jaja ! Det kanske kommer en ny ranking 2005 som man kan slåss om ! Citera
Recommended Posts