Gå till innehåll

Erbjudanden i April från Hey Shop


HeyJohan

Recommended Posts

Erbjudande för POKERFORUM.nu's medlemmar i april

 

SF Presentkort

Lämna datorn för ett par timmar och stilla ditt popcornbegär. En biljett gäller för 1 valfri film på samtliga SF's biografer

Ord pris: 500 VIP

Pris för PF-medlemmar: 400 VIP

 

 

iPod Radio Remote

Radio och hörlurar till din iPod. Passar samtliga modeller. Själva radion styr du via mjukvaran.

Ord pris: 3.000 VIP

Pris för PF-medlemmar: 2.200 VIP

 

 

Samsung Syncmaster 711MP

Kalasbra TV. Leveranstid är cirka en och en halv vecka.

Ord pris: 20.000 VIP

Pris för PF-medlemmar: 16.000 VIP

 

 

Produkterna beställer du som vanligt i Hey Shop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

 

Hur länge är biobiljetterna giltiga? Funkar det fortfarande så på B2B att man kan använda sina poäng under tiden/efter bonusjagandet utan att det påverkar bonusen? Det jag menar är om jag kan handla för dem nu, min bonus är avklarad men ej utbetald, utan att det påverkar utbetalningen.

 

syns vid borden ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja bonus och vip är seperata. Du tjänar in din bonus med vip, men du löser inte in din bonus med vip. Så om du har "clearat" eller inte clearat en bonus så har du ändå kvar alla vips efteråt, oavsett hur det gått med bonusen.

 

Tack för svar men jag får nog omformulera mig ;)

 

... har nu omformulerat min tidigare fråga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man registrerade sig med en annan signup kod än Pokerforums egna, är det då omöjligt att ta del av dessa erbjudanden?

Kan man inte göra en reload med någon ny pokerforum kod så att man blir reggad som medlem från Pokerforum i framtiden?

 

Typiskt att jag inte hade en aning om PFs bonus när jag reggade mig på Heypoker.

 

Tack på förhand - ser fram emot ditt svar, Johan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hur fungerar det egentligen när man köper dessa varor? Om jag vill köpa en SF-biljett, står det givetvis att den kostar 500 VIP på er sida, ska jag göra något mer förutom att genomföra köpet? Vad jag menar är, går "rabatten" igenom automatiskt eller ska jag kontakta er angående köpet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...