Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

. Bestämt mig för att ta några dagars break och gå igenom händerna och titta vaf*n jag håller på med. Dessutom har jag beslutat mig för att antingen lämna partypoker eller kombinera med någon annan sajt med bättre struktur för en tight spelare. Några tips? Jag pratar SNG inget annat.

mmvh

Alla snackar om att pokerstars ska vara bra. Själv tycker jag att party är överlägset för sng´s. Tro på ditt spel. Snart tar du dem.

Lycka till

Postad
Ongame har rätt bra trafik på sngs.

5+0,5 och 10+1 startas väldigt ofta.

7 minuters perioder. 1500 chips från början. De brukar ta 50 minuter.

Bra struktur för en som är tight i början.

7 minuters perioder tycker jag låter helt värdelöst eftersom Partys är 10 minuter :P

tiden det tar att vinna en SnG spelar inte så stor roll för mig .

MVH

Postad

Jag tror (obs tror, spelar inte på party) att de har brantare struktur på party... Ongame kör som sagt 1500 chips, 7 minuters perioder och nivåerna

10/20

15/30

25/50

50/100

75/150

100/200

150/300 <-- här

200/400 <-- eller här brukar bubblan spricka

300/600 <-- här

400/800 <-- eller här brukar turneyn vara slut

500/1000

600/1200

Postad
Tack för svaren..jag tänkte mej detta

Torskar jag 3 inköp på rad utan att hamna in the money , då ger jag upp för dagen...vinner jag dock så fortsätter jag så klart.

Flera gånger per dag har jag 3st utanför pengarna irad. Om du har sån liten tilttröskel kanske du borde gå ner ännu mer i nivå

Postad
Tack för svaren..jag tänkte mej detta

Torskar jag 3 inköp på rad utan att hamna in the money , då ger jag upp för dagen...vinner jag dock så fortsätter jag så klart.

Flera gånger per dag har jag 3st utanför pengarna irad. Om du har sån liten tilttröskel kanske du borde gå ner ännu mer i nivå

jo, de där va lite i vassaste laget de gällde inte 6:orna. jag vann en MTT i veckan och fick 580 dollar , så min bankroll är mycket större nu :) Men jag försöker endå att hålla kontrollen över hur många jag går med i..annars drar de iväg asså.

Postad
Min fråga.. Varför spela om du vet att du kommer förlora? Det är ungefär som att spela en fotbollsmatch då det är en läggmatch

Dags att kamma sig?

Klart du kommer ha bad streaks! Är du inte förberedd på det så får vi snart se ett "åhnejvärldenärsågrymochjaghargulatpågrundavfiskjävelnsklonkarskillz"-inlägg från dig snart.

Postad
Min fråga.. Varför spela om du vet att du kommer förlora? Det är ungefär som att spela en fotbollsmatch då det är en läggmatch

Menar du mej?

Ööö....alla som spelar SnG vet väll att man inte hamnar ITM i varje SnG man spelar?

Du får GÄRNA berätta din strategi eftersom du verkar vinna varje SnG du spelar :lol: