Ferna Postad 15 September , 2009 Rapport Share Postad 15 September , 2009 STONED Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IBetUFold Postad 17 September , 2009 Rapport Share Postad 17 September , 2009 Den här är lite kul också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 19 September , 2009 Rapport Share Postad 19 September , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 September , 2009 Rapport Share Postad 19 September , 2009 Jäääävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 September , 2009 Rapport Share Postad 19 September , 2009 Jäääävlar! Fick flashback från tiden då jag gick i skolan i Tehran. Std liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 21 September , 2009 Rapport Share Postad 21 September , 2009 Polis och hans fru provar dödsknark! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Gigantiskt orm-lik funnet i afrika... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Gigantiskt orm-lik funnet i afrika... WOW denna var ny Alltså alla verkar bli jätterädda av den där? Jag är lättskrämd tycker jag men den där var ju ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 I just pooped my pants Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 I just pooped my pants Trots att jag visste vad som skulle hända gjorde jag det med:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Fick flashback från tiden då jag gick i skolan i Tehran. Std liksom. Umm... STD? Vad gör man i skolan i Iran egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 29 September , 2009 Rapport Share Postad 29 September , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 HAHAHA http://www.viddler.com/explore/failblog/videos/227/9.809/ Kan inte sluta kolla på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Shagged by rare parrot... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Umm... STD? Vad gör man i skolan i Iran egentligen? Man åker på jävligt mkt stryk. Militäriskt disciplin. Man åker på stryk om *Man inte står ordentlig i kön ute på skolgården innan man går in i klassen. Man lyssnar på nationalsången o lite koranen då. *Man inte sitter tyst o ordentlig i klassen innan läraren kommit (utvalda ordningsmän tillser ordningen). *Om man duar läraren eller på annat sätt visar brist på respekt. *Om man inte är tyst o ordentlig under lektionerna. *Om man inte gjort läxorna, eller inte klarar av att svara på lärarens frågor. *Om man mobbar eller på annat sätt visar brist på respekt för sina skolkamrater. *Om läraren allmänt inte gillar dig utan någon särskild anledning. *Om någon av ordningsmännen inte gillar dig utan någon särskild anledning. Ordningsmännen måste mutas genom pengar, lunch, att man springer ärenden åt dem, eller att man gör deras läxor. Själv var jag en privilegierad ordningsmän under de 6 år jag gick i skolan i Tehran. En härlig tid av maktfullkomlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 De flesta har väl redan sett den men den tål en repris då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raiseist Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Man åker på jävligt mkt stryk. Militäriskt disciplin. Man åker på stryk om *Man inte står ordentlig i kön ute på skolgården innan man går in i klassen. Man lyssnar på nationalsången o lite koranen då. *Man inte sitter tyst o ordentlig i klassen innan läraren kommit (utvalda ordningsmän tillser ordningen). *Om man duar läraren eller på annat sätt visar brist på respekt. *Om man inte är tyst o ordentlig under lektionerna. *Om man inte gjort läxorna, eller inte klarar av att svara på lärarens frågor. *Om man mobbar eller på annat sätt visar brist på respekt för sina skolkamrater. *Om läraren allmänt inte gillar dig utan någon särskild anledning. *Om någon av ordningsmännen inte gillar dig utan någon särskild anledning. Ordningsmännen måste mutas genom pengar, lunch, att man springer ärenden åt dem, eller att man gör deras läxor. Själv var jag en privilegierad ordningsmän under de 6 år jag gick i skolan i Tehran. En härlig tid av maktfullkomlighet. Det där sista var väl ett skämt antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Umm... STD? Vad gör man i skolan i Iran egentligen? Man åker på jävligt mkt stryk. Militäriskt disciplin. Man åker på stryk om *Man inte står ordentlig i kön ute på skolgården innan man går in i klassen. Man lyssnar på nationalsången o lite koranen då. *Man inte sitter tyst o ordentlig i klassen innan läraren kommit (utvalda ordningsmän tillser ordningen). *Om man duar läraren eller på annat sätt visar brist på respekt. *Om man inte är tyst o ordentlig under lektionerna. *Om man inte gjort läxorna, eller inte klarar av att svara på lärarens frågor. *Om man mobbar eller på annat sätt visar brist på respekt för sina skolkamrater. *Om läraren allmänt inte gillar dig utan någon särskild anledning. *Om någon av ordningsmännen inte gillar dig utan någon särskild anledning. Ordningsmännen måste mutas genom pengar, lunch, att man springer ärenden åt dem, eller att man gör deras läxor. Själv var jag en privilegierad ordningsmän under de 6 år jag gick i skolan i Tehran. En härlig tid av maktfullkomlighet. Jennez tror jag påpekade förkortningen STD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Jennez tror jag påpekade förkortningen STD Vild gissning; Special Treatment Discipline Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 dr.Alban!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Hej, det var någon som någon gång postade ett klipp på en gammal dam(full?) som stod inför en folksamling med mikrofon och drog ett skämt om en papegoja och en toalett eller något liknande, men kan inte hitta den någonstans!! Vet någon vem som postade den eller var jag kan hitta den??? Väldigt tacksam för svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts