Gå till innehåll

SAJT: HollywoodPoker.com


cab19

Recommended Posts

  • 6 months later...
Tillhör samma nätverk som PokerRoom och Betsson. Problemet är att svenskar inte får spela på sidan (om det går att kringgå denna regel lämnar jag till någon annan).

 

 

Alla får spela på sidan - finns ingen begränsning för svenskar och signa upp sig där i nuläget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tillhör samma nätverk som PokerRoom och Betsson. Problemet är att svenskar inte får spela på sidan (om det går att kringgå denna regel lämnar jag till någon annan).

 

 

Alla får spela på sidan - finns ingen begränsning för svenskar och signa upp sig där i nuläget.

 

Ja, ett märkligt uttalande. Funkar bra, och netteller stöds. Ska man vara petig så får inte folk i Costa Rica och vissa delstater i USA spela där däremot.

 

En positiv sak är att de verkar ha supportfolk inloggade i "chatten" mest hela tiden.

 

En underhållande sak är att det förmodas vara "kändisar" i Hollywood som spelar där. När en sådan loggar in kommer ett "<Announcement> NN has logged in". Meningen är nog att man ska tänka "Oohhh... NN är här!" och känna sig hedrad över att man får vara på samma server...

 

... fast hittills har min reaktion alltid varit "Vem f-n är NN?" eftersom det är helt okänds B-skådisar och liknande (antar jag). :D

 

Men annars är det som sagt samma nät och klient som ovan nämnda.

Web-sidorna är ok, funkar bättre än Betssons (för att inte tala om katastrofen BetOnBet), men verkar lite sega ibland. De har "poker points" som man kan få turneringsbiljetter och sånt för också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Jag har inte provat, men jag kollade på kraven. Man får 1 point om raken på en hand överstiger $1, det vill säga om potten är över $20. Man får 0.5 point om potten är $10-$20.

 

För att få ut bonus på $500-erbjudandet måste man dra in 750 points per $50 man vill ha ut.

 

Känns ganska segt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Funkar det smidigt att plocka ut pengar till tex Visa eller NetEller?

 

Är det mycket folk på borden? tex finns det mycket 1/2-bord?

 

Neteller fungerar.

 

Det är samma nätverk Pokerroom och Betsson så det finns rätt gott som sådan bord när de i USA är vakna.

 

För att klara 500% bonusen så är det förmodligen bäst att sitta och nöta 2/4 limit borden. Men då man får ut den med $50 i taget så behöver man inte ta ut hela bonusen om man inte vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det något ställe där man kan tanka ner poker-skins? Detta är den fulaste och mest röriga sida jag någonsin spelat på. Är ju nästan helt omöjligt att googla på det då skins ofta uppfattas som systersidor... Tips mottages! Vill bara ha enkelt. Typ helt svart bakrund duger och ett grönt eller rött bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det något ställe där man kan tanka ner poker-skins? Detta är den fulaste och mest röriga sida jag någonsin spelat på. Är ju nästan helt omöjligt att googla på det då skins ofta uppfattas som systersidor... Tips mottages! Vill bara ha enkelt. Typ helt svart bakrund duger och ett grönt eller rött bord.

 

Det är samma nätverk som Bettson och Pokerroom så du borde kunna använda skins från dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vetgirig, tack för tipset! tankade ner pokerroomklienten och kopierade över hela graphicsmappen till hollywoodpoker. dock så patchar hollywoodpoker sig själv automatiskt när jag loggar in och tankar ner origianlbildern igen :( usch klarar verkligen inte att lira länge på det här skinnet... nån som lyckas byta skin på nån pokerroom-sida som kan dela med sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vetgirig, tack för tipset! tankade ner pokerroomklienten och kopierade över hela graphicsmappen till hollywoodpoker. dock så patchar hollywoodpoker sig själv automatiskt när jag loggar in och tankar ner origianlbildern igen :( usch klarar verkligen inte att lira länge på det här skinnet... nån som lyckas byta skin på nån pokerroom-sida som kan dela med sig?

 

testat att sätta kopieringsskydd på mappen? Minns att det funkade på crypto

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå,

Funderar så smått på och börja lira på Pokernetwork igen. Främst är jag sugen på att köra ett SnG, MTT-race. Kollade igenom HP's sida igår men blev inte riktigt klok på deras bonusar. Turneringsalternativet förstod jag inte alls. Fanns det ingen kontant-bonus att cleara där eller? Och vad är ert omdöme vad gäller SnG, MTT, resp CG.

Det var nog ett halvår sedan jag spelade på Betsson och BetOnBet och då tyckte jag nog att utbudet och programvaran stod i en klass för sig. Har det hänt något sedan dess? (Förutom raken).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

nån som vet hur lång tid det skulle ta o clera denna bonusen om man t.ex lirar 8 bord 5-10FL samtidigt

 

för att cleara hela bonusen behöver man 180 000 poäng

 

1000% up to $10,000 Deposit Bonus at Hollywood Poker 1,000% up to $10,000 with Neteller

Hollywood Poker Sign-Up Bonus Code: HPBW10K

Clears in $100 increments, with 365 days to clear.

20x for $9,000 of the bonus, last $1,000 coming as a 0x bonus. (Making the bonus 18x.)

 

 

mer info på http://www.bonuswhores.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tröttnade på HP. Speciellt på deras support. Synd, för det är bra turneringar på låg nivå på bra svensk tid.

 

Leaving Hollywood.

So, after been neglected twice by HP, I chose to put my money somewhere else.

At first I got wrong sign-up conditons then agreed on. 150 SnG's and MTT's later I lose $22 because of a bug after an upgrade. In both cases I have been mailing support. In the first case I got two one-way-messages that between the lines stated that I been sucked. Ok. In the second case I got no reply at all. Still I have not lost a lot of money because of HP. But what happends if I do?

I have cashed out now and leave Hollywood whith a small profit. HP, on the other hand, will lose my future fee's and gains some bad-will as I will communicate this in different poker-forum's.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 2 months later...
När jag ska försöka ladda ner Hollywoodpoker blockerar min dator filen och skriver att filen jag försöker ladda ner inte är säker, är det fler än jag som får upp detta när man försöker ladda ner HP?

 

Inget problem här i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...