Gå till innehåll

När på dygnet spelar ni?


Mr.Moto

Recommended Posts

Hej!

 

 

Om jag har fattat det rätt så anser många att det är något mer fiskigt på nätet på kvällen och framåt.

Men hur mycket påverkar den vetskapen era faktiska tider då ni sitter och spelar?

Själv vill jag heldre leka med kompisar på kvällarna och spelar poker på dagen. Kanske får jag vara lite mer petig med tableselection på runt 12:00.

Mest intresserad av att höra från de som spelar i genomsnitt några timmar om dagen.

 

Ha de fint!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällstid efter jobbet (kan därför inte välja tidpunkt efter fisktäthet), från 18:00 fram till 22:30, 30 minuter till fyra timmar de flesta kvällar i veckan, mer på helgerna. Jobbar fulltid och kommer nog snart dra ner på spelandet till några tillfällen per vecka, ska bara köpa lite mer aktier och prylar först... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8-16 thailändsk tid dvs 02-10 svensk tid... passar amerikanska fisken fint.

 

Grymt bra diciplin toker!

 

...hur kan man knoppa in i tid så man kan spela vettig poker redan kl 8? ...o då menar jag att i Thailand är det lördag varje dag.

 

;)

 

Lirar själv när jag ätit upp kvällsmaten efter mitt vanliga kneg -->

3vardagar i v 20.30-24.00, 1helgdag 15-19..

 

ca ungefär... standardfisk helt enkelt!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en morgonpigg typ. Spelar 05.40-06.45 varje vardagmorgon (före jobbet). Och 06.00-09.00 på helgerna. Fishtime i USA. Otroligt många spelare som måste ha någon typ av förståndshandikapp eller obegränsad tillgång till pengar.

 

eller bara spelar för nöjets skull!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en morgonpigg typ. Spelar 05.40-06.45 varje vardagmorgon (före jobbet). Och 06.00-09.00 på helgerna. Fishtime i USA. Otroligt många spelare som måste ha någon typ av förståndshandikapp eller obegränsad tillgång till pengar.

 

 

Vilken limit och sida lirar du på?

 

$5-10 limit på Party poker. Har vi träffats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...