Gå till innehåll

Serverstrul i natt samt vid lunchtid


Recommended Posts

Jag upplever PF som väldigt segt de senaste dagarna. Får det här meddelandet eller liknade rätt ofta:

 

Warning: mysql_connect(): User pfnu_mysql has already more than 'max_user_connections' active connections in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 48

 

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 330

 

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 331

phpBB : Critical Error

 

Could not connect to the database

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Grand Bark, just det felet kommer med all sannolikhet att lösa sig! :)

 

Cyntax, ok, dyker det upp igen så får du gärna posta felmeddelandet igen. Tack, tack! :)

 

- QoS

Nu fick jag detta:

---

Warning: mysql_connect(): User pfnu_mysql has already more than 'max_user_connections' active connections in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 48

 

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 330

 

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 331

phpBB : Critical Error

 

Could not connect to the database

---

Samma som då ni hade "serverstrulet".

Meddelandet kommer då jag ska göra en post. Klickar jag på uppdatera i Firefox kommer jag till mitt inlägg. Det går fram, men meddelar fel iaf. :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...