Gå till innehåll

Delay innan man kan trycka på knapparna?


J0urneyMan

Recommended Posts

När man spelar flera bord och de poppar upp så dröjjer det lite innan jag lyckas trycka på knapparna. Detta är riktigt irriterande när man kör många bord. Jag upplever inte att samma sak händer när jag kör på min bärbara och jag har en kompis som hävdar att det inte funkar så på hans dator. Är det någon som vet vad detta beror på? Och kan man isåfall göra något åt det? Jag vet att party hade/har? så också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man spelar flera bord och de poppar upp så dröjjer det lite innan jag lyckas trycka på knapparna. Detta är riktigt irriterande när man kör många bord. Jag upplever inte att samma sak händer när jag kör på min bärbara och jag har en kompis som hävdar att det inte funkar så på hans dator. Är det någon som vet vad detta beror på? Och kan man isåfall göra något åt det? Jag vet att party hade/har? så också.

 

Låter som BBB-syndromet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det verkar uppföra sig olika på olika burkar så borde det vara en bugg. Jag använder inte BBB men det betyder inte att andra uppkopplingar inte har samma typ av problem. Men det är fortfarande så att vi har fler burkar på samma uppkoppling och bara en har detta problemet :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Jag bumpar upp en jättegammal tråd här..

 

Jag signade upp på Pokerstars för några dagar sedan - fin klient, bra trafik, vettiga menyer... Allt kring spelet var kanon.

 

...men när jag spelade höll jag på att få spader av alla dessa knapptryckningar. Jag hade delay på i stort sett alla knapptryckningar, detta trots att min lina upp är väldigt stabil (dock BBB).

 

Jag har för mig att jag har hört om ett script för en snabbare aktivering eller något sådan.. på 2+2 tror jag.. Någon som vet om det finns något sådant?

 

Det blir omöjligt spela på Pokerstars om detta inte går att göra något åt.. tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bumpar upp en jättegammal tråd här..

 

Jag signade upp på Pokerstars för några dagar sedan - fin klient, bra trafik, vettiga menyer... Allt kring spelet var kanon.

 

...men när jag spelade höll jag på att få spader av alla dessa knapptryckningar. Jag hade delay på i stort sett alla knapptryckningar, detta trots att min lina upp är väldigt stabil (dock BBB).

 

Jag har för mig att jag har hört om ett script för en snabbare aktivering eller något sådan.. på 2+2 tror jag.. Någon som vet om det finns något sådant?

 

Det blir omöjligt spela på Pokerstars om detta inte går att göra något åt.. tyvärr.

Har du bockat i single click table activation under advanced multitable options?

Funkar fint för mig förrutom att jag backar rakt ut på Stars. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du bockat i single click table activation under advanced multitable options?

Funkar fint för mig förrutom att jag backar rakt ut på Stars. :(

 

Nej, jag hade missat den optionen.. :oops:

 

Tack för hjälpen, jag skall kolla om det blev bättre nästa gång jag kör något på PS.

 

---

 

Tråkigt med backet.. kan "trösta" dig med att plussade rakt ut under den dag jag lirade där.. Testa att bocka ur den där optionen, det kanske var mina vredesutbrott som gjorde mig till en aggressiv spelare vilket gav 5 inköp upp..:-)

 

..för jag kan väl aaaaaaalllldrig haft gammal hederlig bonnröta. Sry; positiv varians.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man spelar flera bord och de poppar upp så dröjjer det lite innan jag lyckas trycka på knapparna. Detta är riktigt irriterande när man kör många bord. Jag upplever inte att samma sak händer när jag kör på min bärbara och jag har en kompis som hävdar att det inte funkar så på hans dator. Är det någon som vet vad detta beror på? Och kan man isåfall göra något åt det? Jag vet att party hade/har? så också.

 

Jag har samma problem :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jag har problem med att klienten laggar väldigt ofta. Många gånger (inte alltid) så tar den emot en action från mig varvid alla knappar och val försvinner men min namn-ruta står och blinkar. Ibland släpper den igenom mitt val till servern och ibland så timas jag ut. Om jag då har tid kvar i min tidsbank så börjar den räkna av den. Efter det så blir jag (återigen bara ibland) sit-out och får inte någon "I'm back" tangent omdelbart förräns i nästa eller näst-nästa hand.

Det är väldigt irriterande och stressande om man t.ex. är i viktig fas i någon turnering.

Jag har markerat "single click table activation".

Inga övriga sidor som jag spelar på har jag haft detta problem. Jag har bara spelat på Pokerstars i c:a 2 veckor.

 

Är det min anslutning det är fel på eller är det andra som har detta problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...