Soderbroder Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Som jag har sagt förut så börjar jag gilla sportingbet men det finns vissa brister i klienten. Jag tänkte att jag börjar med att lista de jag kommer på och sen kan väl andra fylla på. Förhoppningsvis kan Sportingbet kommentera med vad som är på g och inom vilka tidsramar. So here we go: - Tidsgräns för hur länge man får vara sitting out - Four colour deck - Export av händer i ett format som går att importera till PT - Raked hands-ränkare Jag vet att sportingbet har kommenterat vissa av dessa kort under tråden "4-colour deck" men tänkte att vi kan ju samla alla synpunkter på klienten här. Citera
Zmirc Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Tidsgräns för hur länge man får vara sitting out Detta behövs verkligen, även tidsgräns för hur länge man kan sitta som "buy-in" behövs. Har sett spelare som sitter vid upp till tio bord och bara spelar på några. Citera
Soderbroder Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2006 Ej grej till: Den grymt jobbiga autofoken som inte bara byter fönster utan också overridar alla andra fönster man har uppe MÅSTE bara åtgärdas. Citera
Soderbroder Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2006 Seriöst! Autofoken måste modifieras så att den bara fokar mellan klientens egna fönster. den har ingen rätt att overrida tex messenger eller explorer. FIXA SNÄLLA!!! Citera
Soderbroder Postad 5 April , 2006 Författare Rapport Postad 5 April , 2006 Hörru Sportingbet nu får du skriva vad som händer med klienten på den här tråden. En liten kommentar är allt som krävs. Citera
ParadiseEric Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Hörru Sportingbet nu får du skriva vad som händer med klienten på den här tråden. En liten kommentar är allt som krävs. Hej, Det som är planerat är: - Räknare för raked hands - Notes på spelare - Ta bort Svenska Spel spärren, som det är nu går det inte att spela på Svenska spel och Sportingbet samtidigt, men detta kommer att ändras så det blir möjligt. Mvh Sportingbet Citera
Kape Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Fler önskemål på Sportingbet... - Session stats, typ flop%, showdowns win, och liknande. Kolla in Paradise poker som har en riktigt trevlig variant på detta. - SnG med 20 och 30 spelare - Möjlighet att arrangera egna turneringar (ja, ja, ni får ta liiite rake) Citera
Soderbroder Postad 6 April , 2006 Författare Rapport Postad 6 April , 2006 Tack för det . Hur ser tidsplanen ut? Är tanken att det ska ske en succesiv utveckling så de synpunkter som skrivs här kan tas i beaktande? mvh Johan Citera
ParadiseEric Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Tack för det . Hur ser tidsplanen ut? Är tanken att det ska ske en succesiv utveckling så de synpunkter som skrivs här kan tas i beaktande? mvh Johan Allt önskemål noteras, sen är det som alltid en fråga om tid och pengar. Som ni vet så är det Boss Media som är mjukvaruleverantör, så det är ett samspel med dem, det är inget vi kan göra helt på egen hand. Mvh Sportingbet Citera
thomaskrstd Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Vid disconnections kommer man tilllbaka men av någon anledning så stängs allt av och man får logga in igen , nån enstaka gång har det faktiskt fungerat vid disconnection. Citera
Recommended Posts