jason Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Leter efter någon sajt med sateliter till WSOP event med lägre inköp än main eventet. Tycker det är synd att alla fokuserar så mycket på det, själv skulle jag gärna vilja få chansen att kvala mig till ett lägre inköps event. Med andra ord, hellre vill jag spela sateliter med 5 priser till $1500 Event än en satelit med ett pris till $10k main eventet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundan Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Primanätverket har juh satteliter till en massa olika events. Själv är jag sugen på shorthanded NL-holden eventet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cazacu Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 jag skulle vilja lira 10$ sng, fullring där vinnarn kommer till WSOP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 jag skulle vilja lira 10$ sng, fullring där vinnarn kommer till WSOPMm, och inte något sketet side-event utan main såklart! Plus boende och resa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Biggis Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 jag skulle vilja lira 10$ sng, fullring där vinnarn kommer till WSOP och jag skulle vilja ha short hand sng, freeroll där vinnare och tvåan kommer till WSOP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerJonte Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Tror b2b har sateliter varje dag. Såg på goodguyspoker att de hade det 2ggr per dag. Den ena med bying €2 och den andra med €5. Vet inte om det bara är den sidan eller hela b2b Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts