Gyre Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Finns det nån guide eller liknanade för hur man ska ställa in PT med auto-import av händer från olika nätverk osv? Jag är helt ny på PT och tycker det är väldigt rörigt just med att komma igång med handimport och liknande. Om det inte finns nån bra guide så kan någon vänlig själ kan hjälpa mig via PM/MSN eller liknande. Det kanske rent av står i denna tråden men 30 sidor är lite mycket att kolla igenom när man inte ens vet om det man söker finns där. Citera
Kwejk Postad 19 Juli , 2005 Rapport Postad 19 Juli , 2005 Får detta felmedelande när jag importerar HH från Multipoker. Någon som vet vad jag kan göra åt detta? C:\Program\MultiPoker\HandHistory\Kwejk111\20050719\Table 36588 (6 max).txt : Unable to get the game level...$50 NL Texas Hold'em - Tuesday, July 19, 10:32:04 EDT 2005 Citera
Loveless Postad 19 Juli , 2005 Rapport Postad 19 Juli , 2005 Är multipoker ett partyskin? Det uppkom ett problem när party överskred någon fånig gräns i bord/händer. Lösning: Ladda ner senaste uppdateringen. Citera
gapeno Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Jag har ett problem med antal spelade händer. Under "Player summary" står det att jag spelat 4017 händer på en nivå, men under "Known starting hands" står det att jag spelat 4015 händer. Vad kan detta bero på? Citera
black_math Postad 22 Juli , 2005 Rapport Postad 22 Juli , 2005 Tänkte testa på Poker Tracker Omaha... När jag importerar HH:s från Prima (Expekt) vill PT tro att de händer jag spelat varit "play money games". Såvitt jag förstår är PT Omaha ett hyfsat nytt påfund. Är det helt enkelt inte kompatibelt med Prima än eller finns det en lösning på problemet? ----------------------------------- edit: det verkar va så att playcheck-skiten inte kan exportera omaha 8/b. eh, bra jobbat! kan man importera expekts vanliga HH:s till PT Omaha på nåt vänster? ---------------- edit2: äh, http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=6675 nuså... där finns lösningen Citera
ematic Postad 23 Juli , 2005 Rapport Postad 23 Juli , 2005 Har senaste PT och har tidigare kunnat importera utan problem. Får nu detta felmeddelandet när jag försöker auto-importa från Crypto. "Unable to create the folder to move the log file after processing. Imports stopped". All hjälp välkommnas, tack. Citera
Loveless Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Se till att alla fält för loggning är ifyllda, både för att hämta info och att lagra undan filer. (File > auto import crypto) Citera
Jeppan Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Jag spelar på bet365 men fattar inte ett skit om hur man ska ladda ner hhs och sen få in dom i PT. Någon som kan förklara? Citera
Ebola Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Är pokertracker värt att spendera $55 på? Finns det några nackdelar med programmet? Funkar den på alla nätverk? Ursäkta att jag skriver så här sent i tråden men orkar inte läsa igenom alla 31 sidor. Tacksam för en snabb sammanfattning. Citera
snetreff Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Hur ska man göra för att få Poker Tracker att fungera med Prima? Orkar inte läsa igenom alla 32-sidorna, så ett snabbsvar vore fint. Citera
Gyre Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Hur många bord kan man tracka på en gång och kan programmet tacka tex empire och party samtidigt om man spelar 8 bord? Citera
Bojen Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Hur ska man göra för att få Poker Tracker att fungera med Prima? Orkar inte läsa igenom alla 32-sidorna, så ett snabbsvar vore fint. Laddar hem textfiler med HH via Playcheck i menyn. Sen importerar i Pokertracker. File --> Import Hand Historys. Sen har jag en fråga också. Är det bara jag som har problem att få hem filer från Prima när man har spelet ca: 3000 händer på ett och samma dygn. Lyckas inte få hem HH för de sessionerna....Kommer bara till sidan: "the page can not be reach...." efter ett par minuters "väntetid"... Citera
wedo Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Jag använder en handconverter som gör om B2B till cryptolook. Men när jag importerar så hamnar NL 0.25/0.5 och 0.5/1 under samma kategori NL(€1). Har kollat igenom några HHs och blindssumman är olika, likaså rubriken. Någon som vet vad som är felet och hur man fixar det? Tackar Citera
Svinto Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Jag har kommit på att det kan vara bra med en separat databas för 6-max. Finns det nåt enkelt sätt att flytta aktuella händer från den gamla databasen? Citera
Bojen Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Hur flyttar man över en databas från en dator till en annan? Citera
jompa1 Postad 31 Juli , 2005 Rapport Postad 31 Juli , 2005 Får ett lite konstigt felmeddelande när jag skall importera mina händer (sh nl 0.25,05, Partypoker). Följande meddelande kommer upp: Unable to get the game level Någon som har sett det här felet tidigare och vet hur man fixar det? Citera
baller Postad 31 Juli , 2005 Rapport Postad 31 Juli , 2005 bojen: kopierar till cd eller dvd eller något liknande.. svinto: kan vara bra, och går.. men annars är d rätt enkelt att bara ändra preferences om du vill se specefika stats för olika typer av spel etc.. gyre: ja snetreff: numera finns ju autoimport feature till prima o ladbrokes... Och ni som inte orkar läsa, jag orkar inte svara på era frågor Citera
Loveless Postad 31 Juli , 2005 Rapport Postad 31 Juli , 2005 Får ett lite konstigt felmeddelande när jag skall importera mina händer (sh nl 0.25,05, Partypoker). Följande meddelande kommer upp: Unable to get the game level Någon som har sett det här felet tidigare och vet hur man fixar det? Ja, och det står i den här tråden. Party (och pokerstars) nåde för en tid sedan över 2 milljarder spelade händer vilket gjorde att en siffra i pt's databas blev felaktig. Lösningen är att ladda ner senaste patchen. Citera
Beachjohan Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Har börjat spela SnG på eurobet. Men får upp ett felmedelande när jag klickar upp det turneringsstatestiken. Någon som haft liknande? Eller vet hur man ska göra. Citera
Schilling198 Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Nu har jag ej orkar läsa igenom alla 32 sidor, men pokertracker funkar då ej på expekt.com´s TH...? Citera
Bojen Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Nu har jag ej orkar läsa igenom alla 32 sidor, men pokertracker funkar då ej på expekt.com´s TH...? Jo, det gör det. Citera
Svinto Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 svinto: kan vara bra, och går.. men annars är d rätt enkelt att bara ändra preferences om du vill se specefika stats för olika typer av spel etc.. Grejen är att jag inte vill riskera att få upp fullbordsstats i GT+ om det nu är någon motståndare som spelar både och. Sen blir det väl lite skumt med autorating och annat? Citera
baller Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Svinto, då ploppar du i "only use data from the current game level" i preferences-filter så har du fixat det... Citera
Recommended Posts