Gå till innehåll

PRG: Allt om Poker Tracker!


anakha

Recommended Posts

Finns det nån guide eller liknanade för hur man ska ställa in PT med auto-import av händer från olika nätverk osv? Jag är helt ny på PT och tycker det är väldigt rörigt just med att komma igång med handimport och liknande. Om det inte finns nån bra guide så kan någon vänlig själ kan hjälpa mig via PM/MSN eller liknande.

 

Det kanske rent av står i denna tråden men 30 sidor är lite mycket att kolla igenom när man inte ens vet om det man söker finns där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 517
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Får detta felmedelande när jag importerar HH från Multipoker. Någon som vet vad jag kan göra åt detta?

 

C:\Program\MultiPoker\HandHistory\Kwejk111\20050719\Table 36588 (6 max).txt : Unable to get the game level...$50 NL Texas Hold'em - Tuesday, July 19, 10:32:04 EDT 2005

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte testa på Poker Tracker Omaha...

 

När jag importerar HH:s från Prima (Expekt) vill PT tro att de händer jag spelat varit "play money games".

Såvitt jag förstår är PT Omaha ett hyfsat nytt påfund. Är det helt enkelt inte kompatibelt med Prima än eller finns det en lösning på problemet?

 

-----------------------------------

edit: det verkar va så att playcheck-skiten inte kan exportera omaha 8/b. eh, bra jobbat!

 

kan man importera expekts vanliga HH:s till PT Omaha på nåt vänster?

----------------

 

edit2: äh, http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=6675

nuså... där finns lösningen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har senaste PT och har tidigare kunnat importera utan problem. Får nu detta felmeddelandet när jag försöker auto-importa från Crypto.

 

"Unable to create the folder to move the log file after processing. Imports stopped".

 

All hjälp välkommnas, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är pokertracker värt att spendera $55 på? Finns det några nackdelar med programmet? Funkar den på alla nätverk? Ursäkta att jag skriver så här sent i tråden men orkar inte läsa igenom alla 31 sidor. :shock:

 

Tacksam för en snabb sammanfattning. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ska man göra för att få Poker Tracker att fungera med Prima? Orkar inte läsa igenom alla 32-sidorna, så ett snabbsvar vore fint.

 

Laddar hem textfiler med HH via Playcheck i menyn.

Sen importerar i Pokertracker. File --> Import Hand Historys.

 

Sen har jag en fråga också.

Är det bara jag som har problem att få hem filer från Prima när man har spelet ca: 3000 händer på ett och samma dygn. Lyckas inte få hem HH för de sessionerna....Kommer bara till sidan: "the page can not be reach...." efter ett par minuters "väntetid"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder en handconverter som gör om B2B till cryptolook. Men när jag importerar så hamnar NL 0.25/0.5 och 0.5/1 under samma kategori NL(€1).

 

Har kollat igenom några HHs och blindssumman är olika, likaså rubriken. Någon som vet vad som är felet och hur man fixar det?

 

Tackar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bojen: kopierar till cd eller dvd eller något liknande..

 

svinto: kan vara bra, och går.. men annars är d rätt enkelt att bara ändra preferences om du vill se specefika stats för olika typer av spel etc..

 

gyre: ja

 

snetreff: numera finns ju autoimport feature till prima o ladbrokes...

 

Och ni som inte orkar läsa, jag orkar inte svara på era frågor :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får ett lite konstigt felmeddelande när jag skall importera mina händer (sh nl 0.25,05, Partypoker).

 

Följande meddelande kommer upp:

Unable to get the game level

 

Någon som har sett det här felet tidigare och vet hur man fixar det?

 

 

Ja, och det står i den här tråden. Party (och pokerstars) nåde för en tid sedan över 2 milljarder spelade händer vilket gjorde att en siffra i pt's databas blev felaktig. Lösningen är att ladda ner senaste patchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

svinto: kan vara bra, och går.. men annars är d rätt enkelt att bara ändra preferences om du vill se specefika stats för olika typer av spel etc..

Grejen är att jag inte vill riskera att få upp fullbordsstats i GT+ om det nu är någon motståndare som spelar både och. Sen blir det väl lite skumt med autorating och annat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...