Infinitiv86 Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Hej. Har ett konto på B2B med pengar som jag vill överföra till ett annat skin. Hur skall jag gå till väga? Förstår inte särskilt mkt av cashiersidan * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Du måste ha ett konto inom 24hnetwork och spelat minst x antal vips (200 tror jag det är). Sedan går du in under "transfers" och följer instruktionerna. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxxxx Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 vilken sida är det? inte alla sidor tillåter transfers till andra konton på nätverket, tex potraiser och unibet. Dessutom så kan du inte aktivera bonusar om du använder den funktionen. Om du vill spela bonusar så får du gå via neteller eller moneybookers. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 vilken sida är det? inte alla sidor tillåter transfers till andra konton på nätverket, tex potraiser och unibet. Dessutom så kan du inte aktivera bonusar om du använder den funktionen. Om du vill spela bonusar så får du gå via neteller eller moneybookers. Att föra över från potraiser till Unibet funkar inte....däremot Potraiser till Haypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrPotRaiser Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 vilken sida är det? inte alla sidor tillåter transfers till andra konton på nätverket, tex potraiser och unibet. Dessutom så kan du inte aktivera bonusar om du använder den funktionen. Om du vill spela bonusar så får du gå via neteller eller moneybookers. Att föra över från potraiser till Unibet funkar inte....däremot Potraiser till Haypoker Absolut inte! Potraiser tillåter inte överföringar mellan Potraiser och några andra B2B-sajter, punkt slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts