Soderbroder Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Jag undrar varför det är olika flaggor på borden.... Citera
Gila01 Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 För att visa vilken valuta som gäller på bordet. Klicka på valfri flagga längst ner i lobbyfönstret så kan du välja att bara se t.ex. $-bord. Citera
antfarmer Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 njae, det är faktiskt vilka språk som är tillåtna på bordet... Citera
Soderbroder Postad 26 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2006 ok. men ingen bryr sig eller? Citera
kfluffie Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 njae, det är faktiskt vilka språk som är tillåtna på bordet... På vissa bord gäller Brittiska och dom andra Amerikanska? Är nog valutan som är den stora faktorn av flaggval ... Citera
Soderbroder Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2006 hmmm valutan den stora faktorn? Dollar i ryssland? Citera
Soderbroder Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2006 tycker folk chattar på turkiska på alla bord btw. Citera
K_MaN Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 tycker folk chattar på turkiska på alla bord btw. Håller med dig men det är bara att be dem köra "english please" så brukar dem lugna sig Citera
Soderbroder Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2006 visst kan man göra det men jag tycker det är sportingbets ansvar att tydligt och klart meddela vilka regler som gäller i chatten. jag pallar inte att agera språkpolis VARJE gång jag sätter mig vid ett bord. om det är ett bord med tysk flagga kan jag acceptera tyska och möjligen engelska som defaultspråk men inte turkiska, grekiska etc. Poängen med flaggorna går förlorad. Jag skulle förespråka en policy som säger att endast engelska är tillåtet punkt. Hur som helst borde detta styras upp. Citera
ponttuss Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 visst kan man göra det men jag tycker det är sportingbets ansvar att tydligt och klart meddela vilka regler som gäller i chatten. jag pallar inte att agera språkpolis VARJE gång jag sätter mig vid ett bord. om det är ett bord med tysk flagga kan jag acceptera tyska och möjligen engelska som defaultspråk men inte turkiska, grekiska etc. Poängen med flaggorna går förlorad. Jag skulle förespråka en policy som säger att endast engelska är tillåtet punkt. Hur som helst borde detta styras upp. Håller med! Spelade på sportingbet för första gången idag, glatt överaskad måste jag säga, tyckte klienten var riktigt trevlig. Det enda som störde mig var att det var 20 sydeuropeer? som satt och pratade på något för mig okänt språk med varandra, men endast en av dom spelade, så man hann ju aldrig se det man vill se i chatten.... Citera
ParadiseEric Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 visst kan man göra det men jag tycker det är sportingbets ansvar att tydligt och klart meddela vilka regler som gäller i chatten. jag pallar inte att agera språkpolis VARJE gång jag sätter mig vid ett bord. om det är ett bord med tysk flagga kan jag acceptera tyska och möjligen engelska som defaultspråk men inte turkiska, grekiska etc. Poängen med flaggorna går förlorad. Jag skulle förespråka en policy som säger att endast engelska är tillåtet punkt. Hur som helst borde detta styras upp. Håller med! Spelade på sportingbet för första gången idag, glatt överaskad måste jag säga, tyckte klienten var riktigt trevlig. Det enda som störde mig var att det var 20 sydeuropeer? som satt och pratade på något för mig okänt språk med varandra, men endast en av dom spelade, så man hann ju aldrig se det man vill se i chatten.... Om ni skulle dyka på spelare som chattar på annat språk än engelska - börja med att säga till dem. Om de inte slutar, skicka mig ett PM med nickname, bord och tid så ska jag se till att de inte fortsätter. Mvh Sportingbet Citera
Recommended Posts