Magnum Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Om man kör en signupbonus som är 30% up till 200 Euro som betalas ut efter 30 dagar och sen under tiden man spelar den bonusen kommer en reload på 100% upp till 200 visst börjar väl den räknas från det datum man fixat den första bonusen ? och inte efter att den första bonusen är utbetald ? Liten mailväxling med supporten. Hi ! The poodles Bonus looks a little bit small i think it should be 200 not 20 Hi, According to our bonus rules you can not earn VIP points for a second bonus until the first one is paid out. Your u2bonus was paid out 2006-03-21 and your poodles bonus was paid out 2006-03-26 and this period you earned 367 VIP points which according to the terms entitles you to ?20. Should you require any further assistance please don't hesitate to contact us JAG... Shouldnt the Poodles bonus start counting as soon the signup bonus is cleared ? Hello, The VIPs are counted from the day the previous bonus was paid out. Thank you for contacting the support. JAG... THat must be wrong !! is it not the same rules at the whole B2B network ? all other sites start counting a reload when previous bonus is cleared and not when it is paid out. Hello, The rules are the same for all B2B Network. Probably you naver had similar situation before. Thank you for contactng the support Best regards, Customer Support Service U2Poker Är jag helt ute och cycklar här ?? Citera
ladatarzan Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Rörig fråga. Du sätter in pengar dag 1, pengarna betalas ut dag 30. Nästa bonus erbjudande kommer dag 15 pengarna för den bonusen betalas ut dag 45. Man kan bara jobba på en bonus åt gången, men har flera bonusar på "hög" som betas av efter varandra. Citera
Magnum Postad 26 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2006 JAg körde Signupen mellan den 18/2 till 4/3 och spelade ca 3700 vips och sen den 4/3 sätter jag in 200 för att köra reloaden och har spelat ca 3300 vip på den så den är åxå klar men jag får inte räkna vip poäng förens efter 2006-03-21 då jag fick pengarna för den första bonusen Citera
Stoffe Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Jag tror jag förstår vad du menar Magnum. När du samlat ihop VIPsen till första bonusen så får du inte börja räkna VIP till nästa bonus förrän första bonusen är utbetald. Det är så du menar va? Tycker det verkar väldigt lustigt, men hela B2B har ju sjunkit till botten. Nog trodde jag att man började spela mot den andra bonusen så snart den första var clearad iaf.. Citera
Magnum Postad 26 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2006 Nu har jag trasslat med dom hela dagen och det verkar helt kört med den bonusen Hi, According to our bonus rules you can not earn VIP points for a second bonus until the first one is paid out. Your u2bonus was paid out 2006-03-21 and your poodles bonus was paid out 2006-03-26 and this period you earned 367 VIP points which according to the terms entitles you to ?20. Should you require any further assistance please don't hesitate to contact us again Citera
timoboll Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Hej, Satte i i förra veckan in 600 eur på martinspoker för att få de 600 eur i bonus.. Har nu spelat omkring 4000 VIP hands o klarat bonuskravet på 3000 hands för full bonus. Vet någon om det är lungt att bara casha ut sina pengar nu och vänta 20-25 dagar på att bonusen ska komma (tot600eur) och istället börja fixa en ny bonus på en annan b2b-site? Tänkte istället ta ut de 800eur jag nu har på martinspoker o dra in dessa på Wasapoker är ju bättre o ha en bonus som underliggande när man spelar. Är det lungt att göra såhär och kan dom dra in ens bonusen? Schysst om ni skickar det som privata mess Citera
tnek Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Hej, Satte i i förra veckan in 600 eur på martinspoker för att få de 600 eur i bonus.. Har nu spelat omkring 4000 VIP hands o klarat bonuskravet på 3000 hands för full bonus. Vet någon om det är lungt att bara casha ut sina pengar nu och vänta 20-25 dagar på att bonusen ska komma (tot600eur) och istället börja fixa en ny bonus på en annan b2b-site? Tänkte istället ta ut de 800eur jag nu har på martinspoker o dra in dessa på Wasapoker är ju bättre o ha en bonus som underliggande när man spelar. Är det lungt att göra såhär och kan dom dra in ens bonusen? Schysst om ni skickar det som privata mess Det borde vara lugnt, det är ju VIP:en du får bonus för, inte hur mkt cash du har på kontot.. Citera
Recommended Posts