Albert Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Gör som Skalman5 och visar vad FFP affären har att erbjuda. Till oss euoropéer så skickar de alla våra varor från England utom böcker som skickas från Las Vegas och det tar ett tag innan böckerna kommer. Frakten är mycket bra då de skcikas via Schenker (iaf till mig). KLÄDER 800 FPPs Women's Combed Cotton Spaghetti Strap Tee OK 1,200 FPPs Women's Long Sleeved Cotton/Spandex Tee OK 1,100 FPPs Women's Cotton Stretch Baseball Shirt Vet ej 875 FPPs Women's Cotton Stretch Tank with "Bling" Sparkle Lettering Vet ej 1,600 FPPs Women's Cotton/Poly Hooded Sweatshirt Den blev mycket uppskattad och kvalitén verkar vara bra. 1,300 FPPs Women's Cotton Stretch 3/4 Sleeve, Boatneck Vet ej 500 FPPs Knit Beanie Har gått hela vintern med en sån här. Kvaliten är väl skaplig men vad kan man förvänta sig. 400 FPPs Black or Tan Hat För ful. 500 FPPs Men's Heavyweight Cotton Tee Vet ej 1,800 FPPs Men's Cotton Polo Vet ej 1,200 FPPs Mock Turtleneck Vet ej 1,400 FPPs Unisex Lightweight Cotton Denim Medium Blue Long Sleeved Shirt Vet ej 1,250 FPPs Men's 3/4 Sleeve Cotton Baseball Shirt Vet ej 1,000 FPPs Men's 90/10 Cotton-Poly. Crew Neck Sweatshirt Undertecknad har en av varje. Den grå är bäst enligt mig då den svarta är en mästare att samla på sig hårstrån och annat slusk. 2,500 FPPs Long-sleeved Rugby Shirt Red/Black Square Pattern För ful. 2,500 FPPs Long Sleeved Rugby Shirt Gray/Black Square pattern För ful. 2,600 FPPs Front Buttoning Short Sleeved Baseball Jersey För ful. 2,600 FPPs Front Buttoning Short Sleeved Baseball Jersey För ful. 1,800 FPPs Quarter Zip Fleece När jag skulle beställa så hade de den bara i XXL och skickade inte till Europa utan bara USA samt Asien. 1,600 FPPs Cotton/Poly Heavyweight Sweatshirt Har en av varje. Efter några tvättar börjar de noppa sig men helt OK som tränings/softning-tröja. 4,800 FPPs Microfiber Mountain Parka (Aussie Millions) Vet ej. 3,100 FPPs Micro Fiber (Poly-Nylon), Zippered Jacket Vet ej. 2,900 FPPs Unisex Poly Windbreaker with Zipper Vet ej 10,000 FPPs Black Wool Letterman's Jacket Vet ej *SilverStar* POKER ACCESSORIES 1,000 FPPs 2 Deck Card Set Vet ej 8,000 FPPs 11.5 gram Composite Poker Chip Vet ej 35,000 FPPs Deluxe 500 chip set *GoldStar* Vet ej, måste vara GoldStar-medlem 42,000 FPPs Luxury poker chip set *PlatinumStar* Vet ej, måste vara PlatinumStar-medlem 65,000 FPPs Poker table *GoldStar* Vet ej 125,000 FPPs Deluxe poker table/luxury chip set combo *PlatinumStar* Vet ej 300 FPPs Stress Star (squeeze to release bad beat stress) Vet ej 300 FPPs Stress Ball En boll helt enkelt. 500 FPPs Stainless Steel Insulated Travel Mug Har åtta stycken. Locket är inte så bra men är ändå bra om man inte ska på fjällvandring utan har din vid datorn. 500 FPPs License Plate Holder US & Canada Only 500 FPPs 24 X 36 Moneymaker and Raymer WSOP Champions Poster 500 FPPs 24 X 36 Chris Moneymaker 2003 WSOP Champion Poster Du skojar? 500 FPPs 24 X 36 Greg Raymer 2004 WSOP Champion Poster 500 FPPs 24 X 36 Isabelle Mercier 2004 WPT Women's Champion Poster 1,000 FPPs Small Duffel Bag Color Black Ganska så liten, men är bra och ha på flyget som handbagage. Jag har provat. BÖCKER (Jag har bara beställt en bok från FFP Shoppen och det var One of a kind och det tar någon vecka att få boken då de skickar direkt från Las Vegas och jag fick min bok signerad av Nolan Dalla) 2,000 FPPs Winning Low Limit Hold'em, 3rd Edition Kass. By Lee Jones 1,600 FPPs By Nolan Dalla and Peter Alson One of a Kind Läsvärd (8/10 det står dock inget om pokerstrategi utan är en bok autobiografi över Stuey Ungars liv) 2,000 FPPs Tournament Poker for Advanced Players By David Sklansky Läsvärd! (8/10) 2,500 FPPs Tournament Poker By Tom McEvoy Vet ej 2,300 FPPs Championship No-Limit & Pot Limit Hold Em By Tom McEvoy and T.J. Cloutier Vet ej 1,600 FPPs Getting Started in Hold'em By Ed Miller Vet ej 1,500 FPPs Poker Champion Moneymaker By Chris Moneymaker and Daniel Paisner Vet ej 2,000 FPPs The Making of a Poker Player By Matt Matros Vet ej 1,800 FPPs The Poker MBA By Greg Dinkin and Jeffrey Gitomer Vet ej 2,000 FPPs The Theory of Poker By David Sklansky Läsvärd! (8/10) 2,000 FPPs Hold'em for Advanced Players By David Sklansky and Mason Malmuth Läsvärd! (8/10) 1,600 FPPs Psychology of Poker By Alan Schoonmaker with Consultant David Sklansky Vet ej 1,800 FPPs Internet Texas Hold'em By Matthew Hilger Bra bok om FL! (9/10) 1,500 FPPs Internet Poker: How to Play and Beat Online Poker Games By Lou Krieger Vet ej 1,000 FPPs The Complete Book of Hold'em Poker By Gary Carson Läsvärd! (6/10) 1,000 FPPs Kill Phil By Blair Rodman and Lee Nelson Vet ej 1,500 FPPs Small Stakes Hold'em By Ed Miller, David Sklansky and Mason Malmuth Bra bok om FL! (9/10) 800 FPPs Fundamentals of Poker By Lynne Loomis and Mason Malmuth Vet ej 800 FPPs The Book of Bluffs By Matt Lessinger Vet ej ELEKTRONIK 16,000 FPPs iPod nano *SilverStar* Har inte beställt via Stars med en iPod är alltid en iPod. Citera
Billskog Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Bra initiativ! Jag skulle vilja veta vilke kvalité det är på kortlekarna, är det någon som har testat dem? Citera
gdaily Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Det finns två sorters kortlekar (tror jag). Jag har i alla fall fått en bunt kortlekar av plast till dagens handfrågan på poker.se, och dom är riktigt bra (dock icke-symetriskt baksida pga loggan såklart). I shoppen står det om jag inte missminner mig "plastic coated" och det skulle i så fall betyda papperslekar med plastöverdrag... Citera
SweCyrus Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Varför ligger inte den här i pokerstars-delen? Citera
Albert Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2006 Varför ligger inte den här i pokerstars-delen? Skalman5 hade redan postat sin guide här i Bonusar så jag följde bara honom. Citera
zinna Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Albert: bara en fråga, har du beställt alla de där klädesplaggen som du betygsätter? Citera
Recommended Posts